اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

قطعات یدکی هیوندای النترا

قطعات یدکی هیوندای النترا

پباده سازی ظاهری هیوندای النترا 2017

هیوندای النترا 2017 در نگاه نخستین با پباده سازی تازه لامپ ها و جلو پنجره 6 ضلعی اش خویش را از نسل های قبلی متمایز می نماید. به گفته هیوندای این مدل پباده سازی ، ساختار ایرودینامیکی النترا را افزایش داده و موجب عجله گیری بهتر هیوندای النترا 2017 گردیده‌است.

خطوط هماهنگ گردیده با لامپ ها و سپر هیوندای النترا 2017 یاروهمدم با حلقه های 17 اینچی آلیاژی جلوه اسپرتی را به آن بخشیده اند.لامپ های عقب هم به طور ماهرانه ای کشیده خیس گردیده که عقب النترا را با یک صورت مرموز و وحشیانه اکران میدهد.

پباده سازی داخلی هیوندای النترا 2017

زمانی که وارد النترا 2017 میشوید متوجه پباده سازی جادار و زیبای نمای داخلی آ‌ن‌که با کاغذ اکران لمسی 8 اینچی، کاغذ اکران 4.2 اینچی TFT درون ورقه کیلومتر مواجه میشوید و همینطور دکمه‌های در اختیار گرفتن صندلی، آینه‌های برقی جانبی، سیستم تهویه اتومات، سیستم کاهنده فروغ خودروها در آینه اواسط و در غایت سیستم صوتی مجهز گردیده‌است خواهید شد.

صندلی‌های هیوندای النترا 2017 از پباده سازی ارگونومیک‌خیس برای راحتی بیشتر و کاهش خستگی به هنگام رانندگی برخوردار بوده و هیوندای از روکش پارچه‌ای استاندارد برای صندلی‌های النترا 2017 استعمال نموده است. با این هم اکنون قابلیت و امکان پیشنهاد روکش چرمی و صندلی‌هایی با امکان گرمایش نیز برای مشتریان النترا 2017 وجود دارااست.

تجهیزات و لوازم یدکی هیوندای النترا 2017

برای مثال آپشن های این کره ای سدان میانگین می اقتدار مورد ها پایین را اسم پیروزی :

سیستم خود کار و هوشمند Clean air که کارش تصفیه ، یونیزه و مه زدایی اتوماتیک هوای باطن کابین میباشد.

ورقه اکران 7 اینچی یار با دوربین ، مسافت سنج عقب خودرو و سیستم ناوبری.

در سبک فول آپشن النترا 2017 مجهز به سیستم گرم کن همگی صندلی های جلو و عقب است.

شروع دکمه ای

بازکن سنسوریک صندوق عقب

خاطر ذخیره ای شرایط صندلی برای راننده و سرنشین جلو (آپشنی که هوندا سیویک و تویوتا کرولا فاقد آن میباشند) .

تهیه و تنظیم 6 جهته صندلی های جلو

سازش سیستم چند رسانه ای با CarPlay اپل ؛ میتوانید از تجهیزات و سرگرمی های آیفون خویش همانند Siri در النترا به کار گیری فرمایید. این سیستم بضاعت سازش با موبایل های آندرویدی را نیز داراست.

سیستم نقطه کور

سیستم هشدار خروج از خط

سیستم کمکی پایداری در لاین

مانیتورینگ فشار باد تایرها TMPS

سیستم صوتی توسعه یافته Infinity با 8 بلندگو توانا

سیستم هدایت آبی‌رنگ هیوندای که شما‌را توانمند می نماید صرفا با تلفن همراه تلفن خویش ، خودرو را در اختیار گرفتن نمائید ( پر‌نور و سکوت موتور، بالا و ذیل بردن شیشه ها، مفتوح کردن درب صندوق عقب )

ایمنی هیوندای النترا 2017

هیوندای ایمنی النترا را وارد عرصه جدیدی نموده است. در ایجاد کرد شاسی این خودرو از آلیاژ استیل جدیدی مصرف شده که در مقایسه با نسل پیشین 50 درصد سفت‌خیس میباشد. این ساختار خودرو را تا 30 درصد در قبال تصادفات مقاوم‌خیس نموده است. این خودرو دارنده 7 ایربگ به یاور ایربگ زانو برای راننده میباشد.

هیوندای النترا 2017 دارنده سیستم در دست گرفتن پایداری الکترونیکی (ESC)، ،سیستم در دست گرفتن خودرو در شیب (HAS) است.
النترا 2017 دارنده 7 ایربگ به هم پا ایربگ زانو برای راننده و سیستم ترمز هیوندای النترا 2017 متشکل از: سیستم ضد قفل ترمز (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، امداد ترمز (BA) میباشد.

برای خواندن مقاله قطعات یدکی هیوندای اکسنت به صفحه آن مراجعه کنید و برای سفارش لوازم هیوندای با ما تماس بگیرید.

اتمام فعالیت بخش مونتاژ هیوندای در ایران

اتمام فعالیت بخش مونتاژ هیوندای در ایران

از شواهد ، به‌نظر می‌رسد شرکت لوازم یدکی هیوندای بعد از پژو-سیتروئن، به دلیل تحریم‌های آمریکا در ماجرای برجام، ایران را ترک خواهد کرد.

هر چند این خبر به‌طور رسمی اعلام نشده است؛ اما با توجه شواهد که نشان دهنده است نمایندگان هیوندای هیچ طرح و برنامه ای برای فروش محصولات وارداتی خود ندارند و گویا محصولات مونتاژی این خودروساز کره‌ای هم قرار نیست در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

در پیامک ارسال‌شده به خریداران قطعات یدکی هیوندای النترا، تأکید شده است که جهت تعیین تکلیف ثبت‌نام این خودرو هیوندای، از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ خرداد به نمایندگی محل ثبت‌نام مراجعه کنند. حال شنیده‌های غیررسمی نشان از آن دارند از آن جایی که تولید و تحویل خودروی الانترا به دلایل خارج از اختیار این شرکت امکان‌پذیر نیست، این پیامک پیرو ماده ۲۴ قرارداد پیش‌فروش خودروهای کرمان موتور به مشتریان ارسال و از آن‌ها خواسته شده است نسبت به تعیین و تکلیف خودروی ثبت نامی خود اقدام کنند.

گفته می‌شود در صورت شرایط ضرب‌الاجلی مشتریانی که ثبت‌نام خود را تبدیل کرده یا انصراف داده باشند در اولویت ثبت‌نام و دریافت خودرو قرار خواهند داشت و اطلاع‌رسانی از شرکت کرمان موتور به آنان انجام خواهد شد.

همچنین تأکید شده است از آنجا که این شرکت هیچ نقشی در این روند نداشته، در نظر دارد شرایط ویژه‌ای در نظر بگیرد و از طریق بخشنامه سازمان فروش اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهد.