اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

پرطرفدار انیمه های پاییز ۲۰۲۳



انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku

 

انیمه Jigokuraku (یا "Hell's Paradise: Jigokuraku") درباره یک سامورایی به نام گابیماروی هولو است که به جزیره ای مرموز و خطرناک فرستاده می شود تا به دنبال دارویی بگردد که از مرگ شوگان زخمی جلوگیری کند. در این جزیره، گابیماروی هولو با یک گروه از زندانیان و زندانبانان مواجه می شود که به دلایل مختلف به این جزیره فرستاده شده اند.در این قسمت اول، گابیماروی هولو و گروهش به جزیره می رسند و با چالش هایی مانند موجودات خطرناک و ترسناک، مسائل داخلی در گروه و توطئه هایی در بین زندانیان مواجه می شوند. همچنین، گذشته و زندگی شخصی گابیماروی هولو نیز در این قسمت کمی بررسی می شود.در کل، قسمت اول این انیمه با ارائه یک معرفی اولیه، دنیای جذاب و تاریک این انیمه را به خوبی برای بیننده معرفی می کند.

 

انیمه Oshi No Ko

آی هوشینو ۱۶ ساله یه آیدول زیبا و با استعداده که طرفداراش دیوونه‌ی اون هستن. او بمانند یک دوشیزه جوان و پاک می‌ماند. هر چیز درخشانی طلا نیست. گورو آممیا یک دکتر متخصص زنانه که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنه و از طرفدارای پر و پا قرص آی‌ـه. بخاطر همین وقتی آیدول مورد علاقه‌ش رو باردار در بیمارستان می‌بینه، کرک و پرش می‌ریزه! گورو به اون قول یک زایمان بی خطر رو می‌ده. اما خبر نداره که بخاطر ملاقات با یه شخصیت اسرار آمیز، مرگ زودتر از موعدی رو قراره تجربه کنه، یا حداقل همچین فکری می‌کرده. اما چشمانش رو باز می‌کنه و می‌بینه که به بقل آیدول مورد علاقه‌ش نشسته! گورو متوجه می‌شه که به عنوان هوشینو آکوامارین متولد شده، پسر آی!

 

انیمه One Piece

گل دی. راجر به عنوان "پادشاه دزدان دریایی" شناخته می شد، قوی ترین و بدنام ترین موجودی که در گرند لاین قایقرانی کرده است. دستگیری و اعدام راجر توسط دولت جهانی تحولی را در سراسر جهان به ارمغان آورد. آخرین سخنان او قبل از مرگش وجود بزرگترین گنج دنیا یعنی One Piece را آشکار کرد. این مکاشفه بود که عصر بزرگ دزدان دریایی را به ارمغان آورد، مردانی که رویای یافتن وان پیس را در سر می‌پرورانند - که وعده ثروت و شهرت نامحدودی را می‌دهد - و احتمالاً اوج شکوه و عنوان پادشاه دزدان دریایی. Monkey D. Luffy، پسر 17 ساله ای که با تعریف استاندارد شما از دزد دریایی مخالفت می کند، وارد شوید. به جای شخصیت محبوب یک دزد دریایی شرور، سرسخت و بی دندان که روستاها را برای تفریح ​​غارت می کند، دلیل دزدی دریایی بودن لوفی یک شگفتی محض است: فکر یک ماجراجویی هیجان انگیز که او را به سمت افراد جذاب و در نهایت به گنج موعود هدایت می کند. لوفی و ​​خدمه‌اش به دنبال قهرمان دوران کودکی‌اش، در سراسر خط بزرگ سفر می‌کنند، ماجراهای دیوانه‌کننده‌ای را تجربه می‌کنند، اسرار تاریک را آشکار می‌کنند و با دشمنان قوی می‌جنگند، همه اینها برای رسیدن به ارزنده‌ترین ثروت‌ها - برای دانلود انیمه  وان پیس به وب سایت ویزبوم مراجعه کنید.

 

انیمه Mahoutsukai no Yome Season 2

چیسه هاتوری که یک عمر زندگی را به غفلت و بدرفتاری و بدون عشق گذرانده است. به دور از گرمای وجود خانواده، او سهم خود از سختی ها و بحران ها را به دوش کشیده است. درست زمانی که به نظر امیدی باقی نمانده، رویارویی سرنوشت‌سازی منتظر اوست. زمانی که مردی با سر جانور به همراه قدرتهای عجیب، او را در حراج برده خریداری میکند. زندگی چیسه دیگر مانند قبل نخواهد بود.

 

انیمه Kono Subarashii Sekai ni Bakuen wo!

یون یون و مگومین از اعضای قبیله جادویی سرخ شاگرد اول‌های کلاسشون هستن ولی هنوز چیزای زیادی مونده که یاد نگرفتن. یون یون بتازگی یادگیری جادوهای پیشرفته رو شروع کرده، ولی مگومین یه راه دیگه رو انتخاب کرده. راه جادوی انفجار! با اینکه خیلی ها به مگومین نصیحت کردند که این جادو استفاده خیلی محدودی داره، مگومین بر این باوره که جادوی انفجار تنها راه تبدیل به یک جادوگر قدرتمند و سینه بزرگ هستش و حرف بقیه رو قبول نداره!