اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

متوقف شدن تولید کیا کوپه

متوقف شدن تولید کیا کوپه

سراتو کوپه

 

در اقدامی نه چندان شگفت‌انگیز، کیا موتورز اعلام کرد که قصد دارد تولید کیا کوپه را متوقف کند. شاید شنیدن نام فورته در کنار برند کیا کمی عجیب باشد.  لوازم یدکی کیا سراتو کوپه با نام فورته در برخی بازارهای جهان -به ویژه در کره جنوبی و شرق آسیا- شناخته شده است.

مشتریان کیا

بمدت‌ها بود که شایعه تولید مدل کوپه سراتو در اخبار خودرو چرخ می‌خورد، و بسیاری بر این باور بودند که در یکی از نمایشگاه‌های بزرگ ۲۰۱۷۷  جهان یک نسخه از کوپه‌های سراتو را در کنار دیگر نسخه‌های این خودرو خواهند دید.
با گذشت زمان، پیش‌بینی‌ها درست از آب درنیامد و سخنگوی شرکت قطعات یدکی کیا آمریکا خبر توقف کوپه‌های سراتو را تائید کرد. وی عدم تقاضای مشتریان برای این خودرو را دلیل اتخاذ این تصمیم عنوان کرد.

نمایندگی‌های فروش قطعات کیا

سخن‌گوی شرکت کیا، با تائید خبر توقف این سراتو کوپه گفت: این تصمیم برای ایجاد همترازی کامل با مشتریان صورت گرفت. شرکت اتومبیل‌سازی کیا آمریکا تولید این کوپه خود را متوقف خواهد کرد و از این پس تعدادی از تولیدی‌های سال ۲۰۱۶ که تا کنون در انبار یا نمایندگی‌های فروش این شرکت وجود دارند به فروش خواهند رسید.
تقاضای محدود برای این خودروی مقرون به صرفه کیا به دلیل محبوبیت روزافزون شاسی بلندها و کراس‌اوورهاست.
بنابراین آیا وفات سراتو کوپه شگفت‌آور است؟

مدل‌های سراتو

مدل‌های سراتو به شکل گسترده‌ای تحت‌تاثیر مدل‌های بازطراحی‌های شده در سال ۲۰۱۷ است. در صورت تولید این خودرو باید به رقابت با هوندا سیویک کوپه‌ای می‌رفت که در مصرف بنزین اقتصادی‌تر و در تعداد گزینه‌ها موفق‌تر است.
سراتوهای EX کوپه قدرت خود را از یک موتور چهارسیلندر ۲ لیتری با خروجی ۱۷۳ بخار دریافت می‌کنند.

اجاره خودرو آفرود برای آخرهفته

اجاره خودرو آفرود برای آخرهفته

اجاره ماشین

فروش خودرو به ناوگان تجاری از تولید هشت 25.7 ٪ به 51,112 در ماه سپتامبر با فروش قوی در رده کامیون با توجه به داده های ناوگان خودرو افزایش یافت.
در طول ماه، فروش وانت، کامیون ها و suv ها 32.5% به 44,864 نسبت به سپتامبر سال 2016 افزایش می یابد. خرید و فروش اتومبیل 8.2% به 6,248 کرد.

اجاره اتومبیل

برای سال تا به امروز ناوگان به تجاری فروش 1.6% به 519,081 تضعیف است. در حالی که فروش ماشین 16.9% به 65,923 کاهش یافته مبتنی بر کامیون فروش 5% به 453,158، افزایش یافته است.

اجاره خودرو در ایران

فروش به ناوگان دولت از تولید کنندگان پنج 4% به 19,633 ماه با فروش کامیون صاف در منهای 0.9% به 15,400 و ماشین فروش افزایش 26.7% به 4,233 کرد. برای سال, فروش دولت در تخت به همراه 0.3% به 220,737 با فروش ماشین تا 2/2 درصد به 41,485 واحد و مبتنی بر کامیون فروشی مسطح با کاهش اندکی از 0.1 ٪ به 179,390 بود.

رنت ماشین

فروش اجاره روزانه از تولید کنندگان نه 1.8% به واحد 130,264 با 9.5 درصد افزایش به 65,954 واحد در فروش خودرو و 5 درصد کاهش به 64,310 واحد فروش مبتنی بر کامیون کرد. سال به تاریخ فروش 0.2% به وسایل نقلیه 1.43 میلیون با 0.8 درصد کاهش به 730,476 در فروش خودرو و 0.5 درصد کاهش به 706,337 واحد فروش مبتنی بر کامیون کرد.

کرایه ماشین

برای تمام سه بخش ناوگان فروش در ماه سپتامبر افزایش 7.2% به 201,009 واحد با 8.6% افزایش به 76,435 در فروش خودرو و 6.4 درصد افزایش به 124,574 واحد فروش مبتنی بر کامیون. سال، به سه بخش ناوگان 10.2 ٪ به 1.94 میلیون با 18.8 درصد کاهش در فروش خودرو به 686,161 و 4.7 درصد کاهش به 1.25 میلیون فروش کامیون کاهش یافته است.

رنو کیفت محصولات پارس خودرو را تایید کرد

رنو کیفت محصولات پارس خودرو را تایید کرد

قطعات یدکی رنو

 

عصر خودرو- قائم مقام ارشد مهندسی رنو: هیاتی بلند پایه از مدیران رنو با حضور در شرکت پارس خودرو, از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.
« رنو» کیفیت بالای محصولات پارس خودرو را تایید کرد

قطعات رنو

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تصویر روز، گاسپر گاسکن-قائم مقام ارشد کل مهندسی گروه رنو و رامتین اسماعیلی-قائم مقام اجرائی مدیرعامل رنو پارس به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت از خطوط تولید تندر۹۰ و ساندرو بازدید کردند.

لوازم یدکی رنو

دراین بازدید گاسپرگاکن با تحسین خطوط تولید پارس خودرو به لحاظ بهره مندی از استانداردهای پیشرفته, بر اولویت این شرکت در تولید محصولات با کیفیت تاکید کرد.
وی گفت:کیفیت اولویت اول ماست و رضایت مشتریان در گرو نظارت دقیق در تولید و بکارگیری از قطعات و تجهیزات پیشرفته است.

لوازم رنو

قائم مقام ارشد مهندسی رنو افزود: مدیران پارس خودرو متعهد به تولید بهتر هستند و رنو به طور کامل متعهد به حمایت از رشد تولید است. وی تصریح کرد: با ورود محصولات جدید رنو به ایران شاهد بهترین کیفیت و استاندارهای اجرایی در بازار ایران خواهیم بود

اطلاعاتی در مورد کروز کنترل و لیمیتر رنو

اطلاعاتی در مورد کروز کنترل و لیمیتر رنو

لوازم یدکی رنو

 

کروز کنترل  سیستمی است که برای آسودگی و برخورداری از امکان تنظیم سرعت مناسب با در نظر داشتن حداکثر سرعت مجاز در مسیرهای طولانی به کار می رود. در این سیستم امکان تثبیت سرعت خودرو در شرایط مختلف بدون استفاده از پدال گاز فراهم شده  را به عهده خواهد داشت و راننده میتواند پای خود را از روی پدال گاز بردارد. لوازم رنو

قطعات یدکی رنو

همچنین راننده می تواند از طریق کلید های روی سوییچ فرمان، سرعت خودرو را افزایش یا کاهش دهد. در صورتیکه راننده پدال ترمز یا کلاچ را فشار دهد، سیستم کروز قطع شده و بلافاصله کنترل سرعت خودرو در اختیار او قرار می گیرد و مشابه با شرایط عادی امکان رانندگی و هدایت خودرو مقدور می گردد. قطعات رنو

مرتب کردن ابروی آقایان با کاشت ابرو

مرتب کردن ابروی آقایان با کاشت ابرو

کاشت آسان ابرو

چون مردان به نسبت زنان دارای ابروی پر پشت تری هستند برای مرتب کردن اغلب دچار مشکل میشوند.درادامه مطلب زیر راههای مرتب کردن ابروی مردان را برای شما عزیزان بازگو میکنیم.

برای بعضی مردها، ابروها فقط چیزهایی در بالای چشم‌هایشان هستند که دست نخورده باقی می‌مانند. برای ما دخترها، این می‌تواند یک مشکل باشد. خوشبختانه این روزها مردان بیشتر به پیراستگی خود اهمیت می‌دهند، تا حدی که برای مرتب کردن ابروهایشان به آرایشگاه میروند. ابرو برداشتن یا مرتب کردن آن، نه تنها باعث آراستگی و نظم ظاهر مرد شما می‌شود، بلکه موجب می‌شود سرحالتر و مرتب‌تر به نظر بیاید. کاشت ابرو در تهران

ما با رامون پادیلا، مدیر کارخانه‌ی نوارهای اپیلاسیون و ابرو در نیویورک گفتگویی داشتیم تا از بهترین راه برای فرستادن مردان به سالن‌های زیبایی و چگونگی مراقبت از ابروهایشان مطلع شویم.

کاشت ابروی طبیعی

این روزها برداشتن ابرو و مراقبت از آن در میان مردان، بسیار رواج پیدا کرده است. رقابت آنها در محل کار بیشتر شده و تعداد مردانی که به ظاهر خود اهمیت بیشتری می‌دهند افزایش یافته است. این افراد به راحتی به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و در این زمینه کوچکترین احساس خجالتی ندارند. رومن می‌گوید: «ما مشتری‌های مذکر زیادی داریم، البته آنها همراه همسران یا دوست دخترشان به آرایشگاه نمی‌آیند». کاشت مو در تهران

او همچنین می‌گوید: «مردان به این نتیجه رسیده‌اند که لازم است تمیز و آراسته به نظر بیایند، مخصوصا هنگامی که با افراد جوانتری که در محل کارشان شاداب‌تر به نظر می‌آیند رقابت می‌کنند. بیشتر مردان ابروهایشان را مرتب می‌کنند، چرا که اینکار آنها را سرحالتر نشان می‌دهد». کاشت مو

اما آن دسته از مردانی که نمی‌خواهند حتی نزدیک سالن‌های زیبایی شوند چه؟ رومن می‌گوید: «شما نمی‌توانید آنرا به یک مسأله‌ی مهم تبدیل کنید». طوری رفتار کنید که انگار برداشتن ابرو برای مردان چندان مهم نیست و به مزایای اینکار اشاره کنید، از جمله جوانتر و سرحال‌تر به نظر آمدن و اینکه درمحل کارشان قیافه‌ای دوستانه و مهربان به خود خواهند گرفت».

ایده‌ی اپیلاسیون می‌تواند باعث ترس مردان شود، و درسالن‌های زیبایی خیلی کاربرد ندارد. پیدا کردن مکانی که فقط از موچین و بند استفاده می‌کنند می‌تواند روش خوبی برای تشویق مردان به آراستگی بیشتر باشد. کاشت ریش و سبیل

اما برای مراقبت مداوم چه باید کرد؟ رومن می‌گوید: «اگر فردی ابروهایش را خوب بردارد، دیگر نیازی به شانه کردن آنها یا استفاده از ژل برای حفظ شکل آن ندارد». این یک رویه‌ی ثابت درسالن‌های زیبایی است و بعد شما همه چیز را در مورد آن فراموش خواهید کرد. بدترین کار این است که مردی جرات پیدا کند و خودش ابرویش را بردارد. اصلا به مردتان اجازه ندهید خودش اینکار را بکند!

خوب خانم‌ها، سخت نگیرید. مردتان را برای انجام کاری اجبار نکنید و همه‌ی مزایای آن را به روشی منطقی برایش توضیح دهید. فقط یادتان باشد که قضیه را بزرگ نکنید!