اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

تاریخچه اجاره خودرو

تاریخچه اجاره خودرو

اولین ومشهور ترین شرکت اجاره خودرو، به سال 1912 می رسد. شرکت آلمانی Sixt با سه اتومبیل برای اجاره تاسیس شد.جو ساندرز از اوماخا برای اولین بار تنها با یک مدل T Ford قسطی در سال ۱۹۱۶ شروع به کار کرد.


یکی از رقبای اولیه در اجاره خودرو شرکت Saunders، والتر جاکوبس بود که در سال ۱۹۱۸ با دوازده شرکت Ford Model T قرداد داشت .
این بخش به سرعت در آمریکا گسترش یافت؛ در سال ۱۹۲۶ انجمن آمریکایی Driveurself بیش از ۱۲۰۰ نماینده در شیکاگو تشکیل داد.
رشد در سفر پس از جنگ جهانی دوم منجر به ایجاد چندین شرکت بین المللی شناخته شده از جمله شرکت ملی اتومبیل (۱۹۴۷)، Europcar (1949)، Car Rental Project (1957)، Bus day car (1958)، و Budget car rental (1958) شد.

 

اجاره خودرو

اجاره خودرو

از بزرگترین شرکت های حال حاظر جهان در اجاره خودرو میتوان به Enterprise و Hertz و Europcar و Budget و Alamo و Avis اشاره کرد.

شرکت های اجاره خودرو چگونه کار میکنند؟

بسیاری از دفاتر اجاره اتومبیل انواع وسیعی از وسایل نقلیه را با توجه به بودجه و نیازهای فضایی مورد استفاده قرار می دهند و بعضی نیز وسایل نقلیه تخصصی را با توجه به مکان خود مانند وسایل نقلیه هیبریدی / الکتریکی و یا SUV ها به مسافرین ارائه می دهند.

در فرودگاه های بزرگ و یا در شهرهای بزرگتر، برخی از آژانس های اجاره ای مستقل خودرو، وسایل نقلیه ای را برای اجاره ارائه می کنند. برخی از شرکت های تخصصی مانند Rent-a-Wreck خودروهای قدیمی تر را نیز با قیمت های پایین تر ارائه می دهند.از حداقل شرایط اجاره خودرو،شما نیاز به ارائه محل و یک گواهینامه رانندگی معتبر دارید.

در زمان اجاره ماشین با یک کارت اعتباری عمده نام خود را در اسرع وقت دریافت کرده و یا شرایط مربوط به پرداخت نقدی را دریافت کنید. .
افراد مختلف به دلایل بسیاری نسبت به اجاره اتوموبیل اقدام می کنند: سفرهای تجاری، تعطیلات خانوادگی، یا جایگزینی ماشین هایی که تعمیر می شوند. در هر شرایطی، اجاره اتومبیل می تواند مزایای زیادی نسبت به رانندگی خودرو خود داشته باشد.

فواید اجاره خودرو

اجاره یا خرید یک خودرو دارای مزایا و معایب مخصوص به آن است. آرامش ذهنی که داشتن ماشین به ارمغان می آورد عالی است، اما استرس پرداخت های ماهیانه و تعمیرات گران قیمت می تواند طاقت فرسا باشد.

اتومبیل های اجاره ای برای مواقع مسافرتی عالی هستند. البته اگر شرکت هزینه های تعمیر و بیمه و سرویس های دوره ای را پرداخت کنی عالی تر هم می شود.برای کسانی که دسترسی به یک خودرو لوکس جهت مسافرتی لذت بخش را ندارند، رنت خودرو بهترین گزینه است.

راحتی زندگی

هنگامی که شما به فرودگاهی می روید، پیدا کردن دفاتر اجاره اتومبیل در ترمینال بسیار آسان است. علاوه بر این، برخی از شرکت های کم هزینه در خارج از فرودگاه وجود دارد که معمولا خوردو رایگان را برای اتصال دفاتر خود به فرودگاه ارائه می دهند.

شما می توانید در هزینه تاکسی ها (که گران هستند) و اتوبوس ها صرفه جویی کنید؛ اتوبوس ها بسیار ارزان هستند، اما ممکن است گزینه های ناراحت کننده زیادی موجود باشد، مخصوصا اگر ایستگاه اتوبوس دور از هتل شما باشد.

راحتی استفاده اجاره ماشین

اجاره ماشین اجازه می دهد به راحتی به دیدار از مکان های دور، مسیرهای پیاده روی یا رستوران ها با منظره دیداری بروید، کاری که با گرفتن یک تاکسی یا اتوبوس غیرممکن باشد. این مکان های ویژه معمولا توسط اتوبوس غیر قابل دسترسی است.

همچنین، هیچ چیز بهتر از یک ماشین در انتظار شما در ایستگاه راه آهن یا فرودگاه وجود ندارد. هیچ چیز راحت تر از عدم نیاز به حمل بار خود را به اتوبوس، تراموا یا زیرزمینی، و یا پرداخت هزینه های اضافی اتوبوس تاکسی نیست.میتوانی به راحتی با راننده بگویی: بیا!

قیمت

با توجه به رقابت بین دفاتر و شرکت های اجاره اتومبیل، آنها معمولا معاملات خوب و طیف وسیعی از اتومبیل ها را ارائه می دهند.

مسافرت کم هزینه

اگر قصد داشته باشید بیش از چهار ساعت رانندگی کنید تا به مقصد خود برسید، به خصوص اگر با کودکان مسافرت می کنید، ارزشش را ندارد. ساعات طولانی رانندگی خطر ابتلا به تصادف را افزایش می دهد و شما به مقصد خود خسته و گرسنه خواهیدرسید.

شما باید وزن چمدان، توقف، سوخت و حتی هزینه های اتاق هتل را نیز در نظر بگیرید.

آمار رو به روشد اجاره اتومبیل

در واقع، با توجه به انجمن خودرو های اجاره ای افزایشAER در سه ماهه اول سال جاری ناوگان اجاره وسایل نقلیه لیزینگ رشد 9.3٪ داشته، به طوری که آنها در حال حاضر 452،792 اتومبیل، کامیون و انواع خودرو های سبک و سنگین و کسانی خودرو اجاره کردند در سال 2015، رشد 20٪ در سال 2014 داشته که نسبت به سال قبل 19 درصد رسیده بوده است.

بنابراین مجموعه ای از وسایل نقلیه ثبت شده در اجاره در حال حاضر 16.10٪ از مجموع ماشین های ثبت شده می باشد.

مقایسه مختصرتاکسی با اجاره اتومبیل

قیمت تاکسی برای تمام بودجه ها مناسب نیست. سه یا چهار سفر در روز چیزی حدود 150 هزار تومان را از شما کم می کند.

در ضمن در خصوص سفرهای خارجی به یاد داشته باشید که اگر راننده تاکسی متوجه شود شما یک توریست هستید، به احتمال زیاد او تنها با در نظر گرفتن طولانی ترین راه مبالغ زیادی را بر دوش شما میگزارد.

روشهای متداول برای اجاره ماشین در تهران

روشهای متفاوتی برای اجاره ماشین در تهران وجود دارد. از پر روال ترین روشها:
اجاره ماشین عروس
اجاره خودرو تشریفاتی
اجاره خودرو با راننده
اجاره خودرو بدون راننده
ترانسفر تشریفاتی
ترانسفر فرودگاهی
اسکورت با خودرو
هر فردی یا کسب و کاری با توجه به نوع خدماتی که نیاز دارد می تواند برای رنت ماشین از یکی از روشهای بالا استفاده کند.

اجاره خودرو پارسی

شرکت اجاره خودرو پارسی در راستای کمک به ناوگان حمل و نقل کشور و بالا بردن رفاه مشتریان وراحتی حال شما اقدام به اجاره خودرو ارزان بدون راننده و اجاره خودرو در فرودگاه و اجاره انواع اتومبیل ایرانی و خارجی و ماشین عروس بدون راننده کرده است که خودرو های این شرکت ازخودرو های ایرانی و خارجی لوکس تشکیل شده است.

باعث شده شرکت اجاره خودرو پارسی کامل ترین و بیشترین ناوگان را بین شرکت های اجاره ماشین داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.