اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

رنت ماشین گسترده در ایران

رنت ماشین گسترده در ایران

اجاره اتومبیل در پرتغال پس از گسترش آن رنت ماشین در اسپانیا و ایتالیا راه اندازی شده است. مکان های فرانشیز در شهرهای پرتغال، پورتو و فارو پرتغال افتتاح شد.

پرتغال یکی از 19 کشور است که اجاره خودرو در اجاره ماشین در تهران حال حاضر فعالیت می کند. کشورهای دیگر عبارتند از یونان، قبرس، ایتالیا، اسپانیا، مراکش، مالت، ترکیه، لتونی، گرجستان، آلبانی، مونته نگرو، صربستان، کوزوو، کرواسی، بلغارستان، مقدونیه، بوسنی و هرزگوین، رومانی و اسلوونی.

رنت ماشین بدون چک

نیکس پاسالاکیس، مدیر عامل شرکت رنت ماشین اجاره خودرو ، گفت: “ما برای امضای یکی دیگر از توافقنامه حق رای دادن با چشم انداز در بازار اروپا خوشحال هستیم. ما اعتماد داریم و به شدت بر این باوریم که تحت قرارداد جدیدی که با کرایه ماشین ساخته ایم، فروش ما در سال آینده منفجر خواهد شد و منجر به نمایش پویا ما در کانال های بیشتر و بازار اجاره اتومبیل آنلاین خواهد شد. ”

“پاسپاکیس افزود:” ما به نتایج فیزیکی و رشد تدریجی رنت ماشین بدون چک توجه زیادی می دهیم تا اعتماد بازار رقابتی را به دست آورند. ما با افتخار اعلام می کنیم کشورهای بیشتری وارد مارک ما پس از نمایندگی پویا ما به عنوان غرفه داران در نمایشگاه رنت ماشین لندن 2017.”

اجاره ماشین بدون راننده

اجاره اتومبیل در پرتغال پس از گسترش اجاره اتومبیل آن در اسپانیا و ایتالیا راه اندازی شده است. مکان های فرانشیز در شهرهای پرتغال، پورتو و فارو پرتغال افتتاح شد.

پرتغال یکی از 19 کشور است که در حال اجاره ماشین بدون راننده حاضر فعالیت می کند. کشورهای دیگر عبارتند از یونان، قبرس، ایتالیا، اسپانیا، مراکش، مالت، ترکیه، لتونی، گرجستان، آلبانی، مونته نگرو، صربستان، کوزوو، کرواسی، بلغارستان، مقدونیه، بوسنی و هرزگوین، رومانی و اسلوونی.

رنت ماشین

نیکس پاسالاکیس، مدیر عامل شرکت ، گفت: ” اجاره ماشین ما برای امضای یکی دیگر از توافقنامه حق رای دادن با چشم انداز در بازار اروپا خوشحال هستیم. ما اعتماد داریم و به شدت بر این باوریم که تحت قرارداد جدیدی که با ساخته ایم، فروش ما در سال آینده منفجر خواهد شد و منجر به نمایش پویا ما در کانال های بیشتر و بازار اجاره اتومبیل آنلاین خواهد شد. ”

“پاسپاکیس افزود:” ما به نتایج فیزیکی و رشد تدریجی توجه رنت ماشین زیادی می دهیم تا اعتماد بازار رقابتی را به دست آورند. ” “ما با افتخار اعلام می کنیم کشورهای بیشتری وارد مارک ما پس از نمایندگی پویا ما به عنوان غرفه داران در نمایشگاه لندن 2017.”……

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.