اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

رنت ماشین در شمال غرب تهران

رنت ماشین در شمال غرب تهران

یک شرکت خودروی اجاره ای در آمریکای جنوبی اجاره خودرو را راه اندازی کرده است، یک فرایند اجاره خودروی خودپرداز از طریق یک برنامه تلفن همراه.

خدمات خود را طی یک دوره آزمایشی انجام دادند که با مشتریان انتخاب شده در مکانهای اجاره ماشین در تهران خاص در و سائو پائولو انجام شد.

در حال حاضر برای مشتریان رنت ماشین در میدان سائوپائولو (گوارولوش و کنگانها)، ریودوژانیرو (گالئیا و سانتوس دومونت)، بلو هوریونستی ، برازیلیا و پورتو آلگره قابل دسترسی است.

این فن آوری بخشی از برنامه سرمایه گذاری کرایه ماشین است که حدود 10 میلیون (برزیلی) برای بهبود محصولات و فن آوری های جدید طراحی شده است.

اجاره ماشین در غرب تهران

تجربه مشتری و مدیر قیمت گذاری اجاره ماشین در گفت: “قبل از استقرار، ما با استفاده از چندین وسیله نقلیه از یک مرحله آزمایشی گذشتیم.” “ما فرآیند ایجاد همکاری با مشتریان را به عنوان راهی برای ارائه خدماتی که بیشتر به نیازهای کاربر تنظیم شده است، اتخاذ کرده ایم. با توجه به استقبال استثنایی، اجاره ماشین در غرب تهران در حال حاضر به پایتخت های اصلی می رسد و انتظار می رود که بسیار موفق باشد. ”

با استفاده از تکنولوژی، اجاره ماشین در تهران مشتری می تواند بدون نیاز به رفتن از طریق میز کار ترک کند. از طریق برنامه تلفن همراه، کاربر برای اطلاع از ورود خود چک می کند. سپس برنامه اشاره به محل ماشین، با جزئیات مانند تعداد فضای پارکینگ، شماره پلاک خودرو، و عکس مدل انتخاب شده است. هنگامی که اجاره کننده به نقطه تعیین شده وارد می شود، دکمه “باز کردن ماشین” روی صفحه نمایش رنت ماشین در شمال غرب تهران ظاهر می شود که وقتی خودرو فعال می شود، خودرو به طور خودکار باز می شود. کلیدها و اسناد اجاره ای در محفظه دستکش قرار دارند.

اجاره ماشین بدون راننده

براز گفت: ” اجاره ماشین بدون راننده می داند که نوآوری یک عامل کلیدی در جذب و حفظ مشتریان است.” “به همین دلیل است که ما همیشه منتظر ارائه محصولات و خدماتی هستیم که انعطاف پذیری و سادگی در اجاره اتومبیل ها را ارائه می دهند و آزادی انتخاب و استقلال بیشتری را برای مشتریان ما ارائه می دهند. ماشین سازی ابزار اجاره تمام دیجیتال قصد دارد چشم انداز اجاره ماشین را در کشور تغییر دهد و ما معتقدیم که ماشین اجاره ای تبدیل به یک گزینه تحرک جالب خواهد شد. ما می خواهیم تعجب کنیم و وفاداری مشتری را افزایش دهیم. “

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.