اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

محل اجاره ماشین

محل اجاره ماشین

پس از طوفان کرایه خودرو راه خود را از طریق کارائیب ضربه زد، آن را به فلوریدا به عنوان یک دسته 4 طوفان در یکشنبه و سپس ادامه به ایجاد آسیب از طریق گرجستان و کارولینای جنوبی. روز سه شنبه، طوفان به یک سیکلت پس از گرمسیری تسری یافت و به سوی تنسی حرکت کرد.

ما با اپراتورهای اجاره ای در فلوریدا تماس گرفتیم تا مکان های اجاره ای و کارمندان خود را پس از از طریق منطقه از بین بردن.

از روز سه شنبه، محل های جنوب فلوریدا را به عموم باز کرد. اجاره ماشین در سعادت آباد مکان های خود را در فورت لادردیل، میامی، اورلاندو و تامپا بست.

کرایه ماشین

دانیل فلورنس، رئیس کمیته مرکزی  می گوید: “بزرگترین پیروزی ما این بود که ما توانستیم اطمینان حاصل کنیم که همه کارکنان ما امن هستند.” “ما قبلا عملیات را تعطیل کردیم تا اجازه دهیم که آنها از مسائل شخصی خود مراقبت کنند، این که آیا خودشان تخلیه شده یا آماده شدن آمادگی طوفان در خانه هایشان را دارند.”

علاوه بر این، Sixt ناوگان خود را قبل از طوفان ضربه امن. به کرایه ماشین گفته فلورانس، بسیاری از وسایل نقلیه از مکان های مرکز شهر به مکان های فرودگاه منتقل شده منتقل می شوند.

وی گفت: “در حالیکه ما چند وسیله نقلیه با آسیب رنت ماشین جزئی داشتیم، خبر خوب این است که طوفان تاثیر قابل توجهی بر ناوگان ما نگذاشته است.”

میامی بزرگترین ضربه برای بود، اما از آنجایی که وسایل نقلیه آن در تسهیلات اجاره خودروی اجباری فرودگاه ذخیره شده بود، به کاهش میزان آسیب کمک کرد.

اجاره ماشین در تهران

فلورانس می گوید: “ما برخی از امکانات ما آسیب ناچیز را متحمل شدیم، اجاره ماشین در تهران اما هیچ چیز برای جلوگیری از باز بودن ما،” می گوید. “در فرودگاه فرودگاه فورت لادردیل ما یک علامت زده شد.”

در طول آخر هفته، اجاره خودرو محل تامپا خود را در ظهر روز شنبه بسته و سپس محل اورلاندو را تا ساعت 5:30 بعدازظهر بسته کرد. در روز شنبه.

فلورانس می گوید: “در طول آخر هفته، برخی از مشتریان وسایل نقلیه خود را به نقاط شمال فلوریدا و آتلانتا بازگرداندند.” “و سایر مشتریان اتومبیل ها را نگه داشته و برنامه ریزی کرده اند تا آنها را در روز سه شنبه به آنها بازگردانند.”

هرتز در روز چهارشنبه، ستون ملی خود را در استرو، فلوریدا بازسازی کرد. اجاره ماشین تانکر هرتز در جریان طوفان ایرما، از جمله اداره کل افراطی شهرستان لای، 500 مرکز را در اختیار داشت که ستون متحرک خود را به گاراژ هرتز انتقال داد. ساختمان جدید هرتز ایرما با مقادیر کم آسیب دید. به گفته این شرکت، این ساختمان برای ویران کردن طوفان های 4 طبقه ساخته شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.