اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

اجاره خودرو بدون راننده در تهران لیگ ملی بسکتبال در استرالیا و نیوزیلند خودرو سازی اعلام کرد که اجاره ماشین همچنان به عنوان شریک اجاره اتومبیل خود برای فصل ادامه خواهد یافت.طبق گفته اجاره خودرو در حال حاضر در سال سوم، این همکاری اثبات شده است که به عنوان لیگ همچنان به گسترش آن دسترسی پیدا می کند. بخشی از نام تجاری بسکتبال جهانی است و برنامه ای برای همکاری با لیگ ها در سراسر آسیا و ایالات متحده دارد.

کرایه خودرو

رون سانتیاگو، مدیر عامل شرکت کرایه ماشین گفت: “ما برای چندین سال به طور مستقیم با کار کرده ایم و ورزش را به طور چشمگیری افزایش یافته است.” “این همکاری مجدد با لیگ، به خوبی با دیدگاه کرایه خودرو درباره” گرفتن افراد بیشتر به بازی ها، اغلب “مطابقت دارد. این نه تنها برای لیگ خوب است، بلکه برای رشد مداوم ورزش در هر سطح خوب است.”

اجاره خودرو بدون راننده در تهران جرمی لوئگرر، مدیر اجرایی رنت خودرو ، گفت: “با حضور قوی خود در سراسر استرالیا و نیوزیلند، اجاره خودرو نیز به ما در برقراری ارتباط با مخاطبان محلی کمک خواهد کرد، که برای جذب طرفداران جدید به بازی های بزرگ ما مهم است.”

طبق گزارش خن 2، بخش حمل و نقل هوایی حمل و نقل هاوایی اعلام کرده است که اصلاحات ترافیکی تاثیر می گذارد که بازده اجاره اتومبیل در فرودگاه بین المللی دانیل  اجاره خودرو در تهران در هونولولو است.

این گزارش اصلاح شده بخشی از پروژه بهبود ساخت یک تسهیلات جدید خودروی اجاره ای در فرودگاه است.

اجاره خودرو در ایران

با استفاده از مزایای، اجاره خودرو در ایران ، بودجه، هرتز و مشتریان ملی، خودروهای اجاره ای به ماشین های اجاره ای موقت باز می گردند، به اموال فرودگاه وارد می شوند و در ورودی یا سطح زمین باقی خواهند ماند. ورودی قبلی اجاره اتومبیل در ساخت و ساز غیر قابل استفاده خواهد بود.

این گزارش می گوید، پس از اتمام کار، این مرکز پنج ساله، شرکت های تجاری را در یک مکان قرار خواهد داد و حدود اجاره خودرو ارزان کابین پارکینگ خواهد داشت. این تسهیلات همچنین دارای یک محدوده سریع و سریع با ایستگاه های سوخت و شستن ماشین، فضاهای ماشین های اجاره ای آماده و برگشت و خدمات شمارنده خدمات مشتری خواهد بود.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران ساخت و ساز در ماه نوامبر 2016 آغاز شده است و انتظار می رود که در دسامبر 2020 به اتمام برسد. این پروژه اجاره خودرو بدون راننده میلیارد دلاری به وسیله ی هزینه ی هزینه ی مشتری تامین می شود – هزینه ی روزانه 4.50 دلار برای اتومبیل های اجاره شده از فرودگاه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.