اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

لیست های اجاره پارسی گسترش می یابد

لیست های اجاره پارسی گسترش می یابد سرویس اجاره ماشین در شیراز Gig GM به سانفرانسیسکو گسترش یافته است. رانندگان Maven Gig دسترسی به وسایل نقلیه می توانند برای مراسم مستقل مانند ارائه بسته، غذا یا تحویل مواد غذایی و به اشتراک گذاری سواری استفاده کنند.

این برنامه از ماه مه در سن دیگو پخش شده است. به گفته این شرکت، وسایل نقلیه الکتریکی Maven Gig Bolt تقریبا ۲۰،۰۰۰ مایل در سن دیگو رانده شده اند. این سرویس در اواخر امسال در لس آنجلس  اجاره ماشین در مشهد  راه اندازی خواهد شد.

برای خدمات Gig، Maven با GrubHub، لیست های اجاره پارسی گسترش می یابد، Roadie و خدمات به اشتراک گذاری سوار همکاری می کند.

راشل باتاچاریا، مدیر برنامه تحرک تجاری لیست های اجاره پارسی  اجاره ماشین در انزلی  گسترش می یابد، گفت: “آزادگان در اقتصاد به اشتراک گذاری، انعطاف پذیری را می خواهند، و Maven Gig یک راه بی همسایگی برای به حداکثر رساندن فرصت ها است.” “اگر راننده در یک سرویس خلوتی داشته باشد، آنها به راحتی می توانند به سمت دیگری تلنگر شوند و فشار را ادامه دهند.”

اعضای Maven Gig می توانند Chevrolet Bolt EV را برای ۲۲۹ دلار در هفته به اضافه مالیات، شامل بیمه، تعمیر و نگهداری، مایل های نامحدود و شارژ رایگان در ایستگاه های لیست های اجاره پارسی گسترش می یابدبرای مدت  اجاره ماشین در گیلان  زمان محدود، رزرو کنند.

در سانفرانسیسکو، اعضای همچنین می توانند شورولت کروز (۱۸۹ دلار در هفته)، شورلت مالیبو (۱۹۹ دلار در هفته) و شورلت تراکس (۲۰۹ دلار در هفته) را رزرو کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.