اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

قیمت وسایل نقلیه اجاره ای افزایش میابد

 قیمت وسایل نقلیه اجاره ای افزایش میابد اجاره ماشین در انزلی  تام کنتوس در ماهانه خود در Kontos Kommentary نوشت: قیمت های فرستاده شده از وسایل نقلیه ناوگان خارج از اجاره رزرو شده در ماه مه ۰٫۲٪ کاهش یافته است، اما باقی مانده است ۳٫۵٪ از سال پیش.

قیمت وسایل نقلیه اجاره ای افزایش میابداجاره ماشین در گیلان  فروش اجاره فروپاشی ۳ واحد مدل ساله را بین ۳۶،۰۰۰ تا ۴۵،۰۰۰ مایل انجام می دهد. خودروهای متوسط با این معیارها ۵٫۶٪ تا ۱۱٫۵۹۵ دلار از سال پیش کاهش یافته و متوسط SUV ها از ماه مه ۲۰۱۶ به ۱٫۱٪ کاهش یافته و به ۲۰٫۲۲۵ دلار رسیده است.


در عین حال، متوسط قیمت عمده فروشی وسایل نقلیه مورد استفاده توسط  اجاره ماشین در مشهد  تولیدکنندگان، از آوریل ۳٫۳٪ افزایش یافته و از سال قبل ۴٫۹٪ افزایش یافته است. کنتس گفت، قیمت های متوسط برای فرستنده های فروشنده، در مقایسه با ماه آوریل به میزان ۰٫۲٪ و در مقایسه با ماه مه ۲۰۱۶، ۵٫۹٪ بوده است.

در ماه مه بازار کلی وسایل نقلیه مصرف شده در قیمت خودروها به طور میانگین ۱۱،۱۳۸ دلار بود. بازار کلی از یک سال قبل ۳٫۹٪ افزایش یافته است. Kontos گفت: افزایش سالانه بیش از پیش از وسایل نقلیه بزرگتر، از جمله خودروهای اجاره ماشین در شیراز ، SUV های متوسط و بزرگ و بزرگ وانت های بزرگ به دست آمد.

نظرات 1 + ارسال نظر
فارسی نویسان پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 09:20 http://fs1396man1.blogfa.com

سلام
فرصت را از دست نده
تعداد شرکت کنندگان خیلی کم و فرصت شما برای برنده شدن زیاد است

ثبت نام رایگان

جایزه نفر اول 100 میلیون ریال
بدون قرعه کشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.