اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

بازنگری قوانین اجاره خودرو برای سلامتی

 بازنگری قوانین اجاره خودرو برای سلامتی بر طبق گزارش The Philadelphia اجاره ماشین در شیراز ، نیوجرسی در حال بررسی مجدد چگونگی تنظیم شرکت های سوارکاری در هنگام رانندگی، بیمه یا سایر حمایت های مصرف کننده است.

این گزارش می گوید نیوجرسی به ایالت ۳۷ تبدیل شده است تا تصویب یک قانون قانونی را انجام دهد.

در طول تعطیلات، مجلس قانونگذاری نیوجرسی به نفع لایحه ای بود  اجاره ماشین در مشهد که میزان بیمه را که شرکت ها باید از آن حمایت می کردند، رای دادند. بر اساس این گزارش، لایحه پیشنهادی همچنین دارای چک لیست پس زمینه برای تمام رانندگان است.

علاوه بر این، طبق قانون پیشنهادی، شرکت های سوارکاری ممنوع است از تبعیض علیه سواران براساس مقصد، نژاد، سن، گرایش جنسیتی یا هویت جنسیتی خودداری کنند.

در مذاکرات، بحث شد که شرکت های سوارکاری باید به استانداردهای مشابه  اجاره ماشین در گیلان برای بررسی پس زمینه به عنوان صنعت لیموزین، که تست های اثر انگشت را به عنوان بخشی از روند بررسی پس زمینه اجرا می شود، برگزار می شود.

با این حال، در طول تابستان، اوبر معاون دادستان کل سابق آمریکا، اریک هولدر، نامه ای به قانونگذاران نیوجرسی هشدار داد که چک های مبتنی بر اثر انگشت ناقص بوده و می تواند علیه اقلیت ها تبعیض قائل باشد. بر اساس گزارش، اوبر ۱۶۰،۰۰۰ دلار در سال گذشته به لابی گری پرداخت.

در حال حاضر شرکت های سوارکاری می توانند روش بازبینی پسزمینه  اجاره ماشین در انزلی خود را برای بازرس کل دادخواست نیوجرسی ارائه دهند. اگر دادستان کل این روند را ناکافی دانست، متقاضیان نمی توانند برای شرکت های سوارکاری مانند ابر تا زمانی که چک های انجام شده توسط پلیس دولتی را تصویب کنند، رانندگی کنند.

اینجا را کلیک کنید برای کامل گزارش  بازنگری قوانین اجاره خودرو برای سلامتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.