اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

مرسدس بنز به ناوگان اجاره ماشین می افزاید

مرسدس بنز به ناوگان اجاره ماشین می افزایداعلام کرده است  اجاره ماشین در مشهد که اعضای آن در دنور می توانند در حال حاضر راننده کامیون های چهاربعدی مرسدس بنز CLA با هر وسیله نقلیه جدید و GLA پنج خودروی سواری را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر این، car2go همچنین منطقه مسکونی خود را در دنور را گسترش داده و شامل محله های زیر است: Skyland، Clayton، North Park Hill، Northeast Park Hill، Overland Park، Hilltop،  مرسدس بنز به ناوگان اجاره ماشین می افزاید، Corry-Merrill و Park University.

جوزف  مرسدس بنز به ناوگان اجاره ماشین می افزایدمدیر کل اجاره ماشین در شیراز دنور گفت: “اعضای Denver ما صحبت کردند و ما گوش دادیم.” “ما هیجان زده می شویم که اعضای شبکه ای از وسایل نقلیه ای را ارائه می دهند که به وسیله وسایل نقلیه پنج مسافر چهار نفره به همراه یک منطقه خانه گسترش یافته برای اعضای Denver به راحتی و راحت تر حرکت می کنند. در پایان روز، خودروهای جدید car2go دنور می توانند بیشتر افراد و چیزهای آنها را در خود جای دهند و برای شیوه زندگی Denver با ویژگی هایی مانند درایو تمام چرخ، سوسمارهای پانوراما و دسترسی به دست تنه دست آزاد مناسب هستند. ”

تمام ۱۰۰ خودروی دوگانه CLA های دنور و GLA ها مجهز به سیستم ۴MATIC مرسدس بنز است. وسایل نقلیه در شب سیاه، Cirrus White و Silver Polar در دسترس خواهند بود.

ویژگی های دیگر خودرو عبارتند از: دوربین عقب، کمک نقطه ای کور، ترمز تطبیقی، صندلی های گرم، اجاره ماشین در انزلی  پانوراما، بلوتوث، Apple CarPay و Android Auto و ناوبری.

طبق اعلام شرکت  مرسدس بنز به ناوگان اجاره ماشین می افزایداز ۱۵  اجاره ماشین در گیلان  ژوئیه، ثبت نام رایگان و اعطای اعتبار به اعضای جدید دنور ارائه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.