بعضی
از سیستم ها، مانند ترمز ضد قفل و کنترل ثبات الکترونیکی، به تجهیزات
استاندارد مجهز شده اند و دوربین های پشتی را در سال آینده راه اندازی می
کنند.اما برای سیستم هایی که می توانید انتخاب کنید، آیا می توانید قضاوت کنید که کدامیک برای پول مناسب تر هستند؟ موسسه داده های تلفات بزرگراه (HLDI)، شریک پژوهشی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHSاجاره ماشین در مشهددارای بینش است.
بزرگترین
راه حل تحقیق فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرواین
است که سیستم های جلوگیری از سقوط موثر موثر است. این سیستم ها نزدیکی به یک وسیله نقلیه را تشخیص داده و هشدار را به راننده نشان می دهد، در حالی که قبل از شارژ کردن ترمز ها. بسیاری از سیستم ها نیز خودرو را به طور خودکار ترمز می کنند.
داده
های ادعای تصادفات و حوادث واقعی که توسط فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط
یا اضافه بار اجاره خودرومورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند، دریافتند که
وسایل نقلیه مجهز به تکنولوژی جلوگیری از سقوط پیشرو، باعث سقوط به میزان
قابل توجهی کمتر از وسایل نقلیه بدون. اگر چه این سیستم ها با پیچیدگی و تولید کننده متفاوت است، نتایج نشان می دهد که میزان ادعای کمتری در سراسر هیئت مدیره وجود دارد. سیستم هایی که یک هشدار برخورد با جلو را با توقف خودکار توقف در انتهای پایان نیمه متوقف می کند.
برای سایر فن آوری های ایمنی، نتایج به خوبی مشخص نیست. فن
آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرودریافت که مطالعات
دوربین های عقب و سیستم های نظارت روی نقطه ضعف در ۷ تولید کننده سبب کاهش
میزان آسیب ۴ تا ۶ درصد و یا کم شدن شد.
سیستم های هشدار از راه دور نشان داد که تغییرات مداوم در ادعاهای بیمه برای تصادفات جاده ای رخ نداده است. با توجه به نظرسنجی IIHS، آنها نیمی از زمان را خاموش می کنند.
“مردم [هشدار خروج خط] اجاره ماشین در شیرازرا خاموش می کنند زیرا آنها به علت فرکانس هشدارها آن را” هذیان “و” حواس پرتی “می دانند، به ویژه در مواردی که مسئله توجه جدی نیست، بلکه این که خطوط خیابان ها موجب می شوند یا نابود می شوند بکی میلر، مهندس ارشد تحقیقاتی برای IIHS می گوید: “این سیستم را فریب می دهد.