اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخشد

پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخشد

این شرکت اعلام کرد که منهیم ابزار ارزیابی وسیله نقلیه خود، گزارش بازار مانهایم (اجاره ماشین در گیلان) را برای ارزیابی دقیق تر وسایل نقلیه مورد استفاده برای افزایش شفافیت و بهبود روند بازاریابی، به روز کرده است.

این ابزار چهار پیشرفت عمده را به دست می دهد، از جمله پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخشدتعدیل شده، داده های ساخت ، یک رابط بصری و یک ارزش گذاری جدید.

پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخش اجاره ماشین در شیرازیک ارزیابی دقیق تر است زیرا شامل حالت خودرو و رنگ بیرونی علاوه بر مسافت پیموده شده خودرو و منطقه است. در یک آپدیت ماه سپتامبر مسافت پیموده شده، رنگ و وضعیت به طور خودکار نمایش داده می شود و مشتریان می توانند به صورت دستی منطقه (بر اساس اولویت) را انتخاب کنند تا تنظیمات را تنظیم کنند.

منهاییم اولین ابزار ارزیابی برای استفاده از داده های تولید سازنده خود (در صورت موجود بودن) برای رمزگشایی VIN ها و شناسایی سال دقیق، ساخت، مدل و سبک است.

رابط کاربری به روز شده، قیمت گذاری شفاف تر اجاره ماشین در انزلی را با استفاده از تجسم داده ها تسهیل می کند که مشتریان می توانند به سرعت مقادیر تعدیل شده وسیله نقلیه خود را به مقدار پایه مقایسه کنند.

جدید همه براساس تقاضای دسترسی به مقادیر دقیق تنظیم شده را فراهم می کند و همچنین از داده های ساخت در فرایند رمزگشایی VIN استفاده می کند که بینش راهبردی را برای مشتریان با حجم بالا فراهم می کند.

اد ، معاون مدیر محصول مدیریت راه حل های موجود در Cox گفت: “با داده های ثروتمند، افزایش دقت و دیدگاه بصری، تجربه افزایش یافته است به خریداران و فروشندگان کمک می کند تا ارزش یک وسیله نقلیه خاص را درک کنند و تصمیم گیری های سریع تر استراتژیک را درک کنند.”

فروشندگان می توانند از این اطلاعات برای تعیین اجاره ماشین در مشهد قیمت قیمت حراج، شروع قیمت یا قیمت خرید استفاده کنند. خریداران می توانند اطلاعات را برای تعیین قیمت که می خواهند برای این وسیله نقلیه خاص در مقایسه با خودروی متوسط سال، مدل، مدل و مدل پرداخت کنند، استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.