اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین

مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین 

تعطیلات توریکو، کارگزاری کارگزاری عمده فروشی اجاره ماشین در مشهد، مشارکت تامین کنندگان جدید را با Advantage Rent A Car و E-Z Rent-A-Car اعلام کرده است.

به عنوان یک نتیجه از این مشارکت های جدید، مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین دسترسی خود را به موجودی ماشین اجاره در 85 مکان در سراسر اجاره ماشین در شیراز ایالات متحده گسترش می دهد. توریکو این موجودی جدید را در سراسر شبکه خود از 2500 مشتری در 95 کشور از طریق اتصال XML به فروش می رساند.

طبق این گزارش، مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین طی سال گذشته افزایش 72 درصدی در کلیه اجاره های کرایه اتومبیل و 53 درصد افزایش درآمد اجاره اتومبیل را تجربه کرده است.

“مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره  اجاره ماشین در انزلی ماشین بهترین شناخته شده برای تاثیر عظیم آن در صنعت هتل های جهانی است، اما ما به خوبی تاسیس شبکه توزیع و به طور مداوم در حال رشد موجودی شرکای اجاره اتومبیل ما را در موقعیت منحصر به فرد برای تبدیل شدن به بازیکنان پیشرو در بخش اجاره اتومبیل، همچنین،” ، مدیر توسعه کسب و کار برای اجاره اتومبیل در توریکو تعطیلات گفت. “پس از یک نیمه اول سال 2017 بسیار قوی، افزودن و —به ما امکان می دهد که بر روی حرکت حرکت کنیم، در حالی که مشتریان خود را با قیمت های ارزان و با کیفیت بالا ارائه می دهیم.”

علاوه بر این، – که قبلا همگی با همکاری اجاره ماشین در گیلانکرده بودند فقط از طریق ارتباط اینترنتی تنها – ایجاد ارتباط XML با سیستم موجودی مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین در تابستان امسال.

توریکو همچنین قابلیت های اجاره ماشین را برای مشتریان توزیع آن به روز کرده است، به همین دلیل آنها می توانند با استفاده از یک فرودگاه و خروج از شهر، اتومبیل را رزرو کنند و برعکس. پیش از این، سیستم فقط برای فرودگاه ها و فرودگاه ها و فرودگاه ها و فرودگاه ها مجاز بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.