اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره

یک مار: یک ماشین لباسشویی ماشین در یک محل گلوب  اجاره ماشین در انزلیاجاره اتومبیل   اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجارهمونترال تعجب در زیر کاپوت یک ماشین اجاره ای پیدا نشد.

“هنگامی که او هود برای دوباره پر کردن  اجاره ماشین در انزلیمایع برف پاک کن باز کرد، اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره او شوکه شده بود برای پیدا کردن یک مار، گفت:” جورج، یک عامل اجاره در محل، که کاهش یافته به استفاده از نام خانوادگی خود را. “او بلافاصله مدیر و من را برای کمک تماس گرفت.”

هنگامی که جورج وارد خلیج شستشو شد، او از طریق آن شوخی بود اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره. “وقتی نزدیک شدم، وقتی شروع به حرکت کردم، پریدم؛ من انتظار داشتم که جعلی باشد. ”

جورج نام مستعار را نام برد تا او راجع به مار صحبت کند. اجاره ماشین در گیلان اجاره کننده بسیار شگفت زده شد و نمیدانست که مار در زیر کاپوت ماشین وجود دارد.

این مدیر انجمن جامعه را برای پیشگیری از خشونت اجاره ماشین در مشهد به حیوانات اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره نامیده است. غیر انتفاعی به او گفت که یک تصویر ارسال کند. جورج گفت: “” با توجه به رنگ مار، آنها گفت: آن را بدون آسیب شود، بنابراین ما آن را از هود گرفت و آن را به طبیعت، “.

جورج گفت: “مردم چیزهای خنده دار را در اتومبیل های اجاره ای فراموش می کنند، اما این اولین بار است که من مار را دیدم.” “ما در ناحیه ای نیستیم که مارها زیاد باشد؛ ما در وسط شهر در مونترال هستیم. “

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.