اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

پلتفرم اجاره ماشین عروس

پلتفرم اجاره ماشین عروس یک پلت فرم اجاره اتومبیل جهانی آنلاین، اعلام کرده است که مشارکت با وب سایت رزرو آنلاین محل اقامت آنلاین.

این قرارداد شرکای هر دو و ronikarent.com و اجاره خودرو را قادر می سازد برای فروش اجاره اتومبیل، انتقال خصوصی و در حال حاضر هتل ها را از طریق پیاده سازی مستقیمی از پلتفرم تکنولوژی موجود کرایه ماشین ، که توسط ۹۵ خطوط هوایی و ۲،۰۰۰ خرده فروشان مسافرتی در سراسر جهان استفاده می شود، فراهم می کند.
بابی هیلی، افسر ارشد فناوری رونیکا ، گفت: “این همکاری در مورد حذف موانع تکنولوژی است. “شریک مبتنی بر سریع رشد سریع رونیکا در حال حاضر دسترسی به پلت فرم جایگزین بهترین تبدیل جهان را دارد و از ما خواسته است تا پیشنهاد های فرعی ما را گسترش دهیم. این توسعه نشان می دهد که ما گوش کرده ایم. با هم حمل و نقل زمینی و ارائه اقامت جهانی هتل، تحت یک استاندارد ساده و یکپارچه سازی برچسب سفید، همکاران ما یک ایستگاه قطار برای به سرعت و به طور موثر اجرای تمام اجزاء اضافی هوا دارند. ”

آدام جی، از بازاریابی و محصول مارک تجاری “، گفت:” ما هیجان زده هستیم که با اجاره ماشین همکاری کنیم تا به شرکای سفر کمک کنیم تا درآمدهای اضافی را در سراسر محل اقامت و حمل و نقل زمینی به حداکثر برسانند. ” “هتل B2B یک پلت فرم با کیفیت بالا و تلفن همراه آماده ارائه می دهد، فروش گسترده ای از اقامت های جهانی، و این همکاری با اجاره خودرو گام بسیار طبیعی برای هر دو شرکت است، به عنوان ما به دنبال چیزهایی ساده و سودآور برای شرکای.”

این مشارکت به دنبال اختراع اخیر «شرکای همکار»، یک پلت فرم جدید آنلاین است که به شرکای مانند شرکت های هواپیمایی و شرکت های مسافرتی اجازه می دهد تا به برچسب سفید یا همکاری با رنت ماشین ، با دسترسی به لیست هتل های هتل و امتیازات هتل دسترسی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.