اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

رضایت مشتریان اجاره ماشین عروس

میانگین مسافت پیموده شده روزانه برای یک ماشین اجاره بهتر است در قالب اجاره ماشین عروس  نوع اجاره مشاهده شود، اما یک عکس کلی از ۵۰ تا ۸۰ مایل در روز، تفاوت در نحوه استفاده مردم از درایو در مقایسه با اجاره ماشین است.

با این حال، یکی از انواع اجاره ماشین که الگوی مشابهی برای به اشتراک گذاشتن سواری دارد، به اشتراک گذاری ماشین – به ویژه، به اشتراک گذاری خودرو از نقطه به نقطه است. معیارها و بینش در نشست عمومی در ماه ژوئیه ۲۰۱۴ در اجاره خودرو ، کالیفرنیا، در مورد car2go، شرکت متعلق به دایملر که متخصص در به اشتراک گذاری خودرو نقطه به نقطه است، در مسیری قرار می گیرد، جمع آوری شده است.

این سرویس در منطقه South Bay در لس آنجلس هزینه ۱۴٫ ۹۹ دلار در ساعت را پرداخت می کند. نمایندگان شرکت گفتند که اعضای خلیج جنوبی از car2go معمولا ۳۰ دقیقه یا کمتر و به طور متوسط ۷ تا ۱۰ مایل به طور متوسط مسافرت می کنند. این الگوی استفاده نزدیک به اشتراک گذاری سواری است.

در طی جلسه، برخی ساکنان شکایت کردند که آنها نمی توانند یک ماشین رنت ماشین پیدا کنند، زمانی که آنها نیاز به یک ماشین داشتند. در خلیج جنوب، car2go دارای ۱۵۰ ماشین در حال اجرا در شعاع ۲۸ کیلومتر مربع است.

هنگامی که یک شرکت به اشتراک گذاری سواری به بازار وارد می شود، تعداد رانندگان موجود به میزان بیشتری از وسایل نقلیه ای است که یک شرکت با ناوگان متعلق به car2go می تواند ارائه دهد، در حالی که زمان انتظار برای اتومبیل به طور چشمگیری کوتاه است. طبق گزارش سان فرانسیسکو توسط مرکز حمل و نقل دانشگاه کالیفرنیا، ۹۰٪ از پاسخ دهندگان به اشتراک گذاشتن سواری کمتر از ۱۰ دقیقه و ۶۷٪ کمتر از ۵ دقیقه منتظر بودند.

در سیستم car2go خلیج جنوبی، مگر اینکه شما اتفاق می افتد که چند بلوک از یکی از ۱۵۰ اتومبیل در این شعاع ۲۸ کیلومتر مربع است، شما در حال رفتن به زمان بیشتری دست خود را بر روی یک ماشین صرف – اگر یکی در دسترس است .

برای بعضی ها، به اشتراک گذاری سواری می تواند جایگزین ارزان تر و راحت تر از به اشتراک گذاری ماشین، حداقل به اشتراک گذاری ماشین نقطه به نقطه است. اما در نهایت درک اینکه چگونه یک مدل بر دیگران تاثیر می گذارد، کار ساده ای نیست.

با این وجود، این تجزیه و تحلیل نباید اجازه دهد که اجاره اتومبیل سنتی به آرامش برسد در حالی که باید به اشتراک گذاری خودرو در حال ترسیدن باشد. نظرسنجی سال ۲۰۱۴ توسط شرکت سهامی و تحقیقاتی شرکت MKM اجاره ماشین LLC در مورد اثرات خدمات به اشتراک گذاری سوار بر اجاره اتومبیل و به اشتراک گذاری خودرو رؤیت می کند.

این نظرسنجی نشان داد که بیش از ۲۴ درصد مشتریانی که اخیرا سوار خود شده اند، گفته اند که از زمان استفاده از اوبر به عنوان جایگزینی برای خدمات سنتی خدمات اجاره ای استفاده می کنند، در حالی که ۵۱ درصد دیگر از آن ها گفته اند. تقریبا ۲۴ درصد از آنها گفته اند که از زمان اوبر به عنوان جایگزینی برای به اشتراک گذاری خودرو استفاده می کنند، در حالی که ۴۸ درصد دیگر نیز گفته اند. این درصد برای مشتریان احتمالی Uber بالاتر است که قصد دارند جایگزین اجاره اتومبیل و یا به اشتراک گذاری ماشین شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.