اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

تحویل فوری اجاره ماشین عروس

ر

جنرال موتورز خودروهای ناوگان بیشتری را در سال ۲۰۱۴ در اختیار فروش ناوگان حمل و نقل اجاره ماشین عروس  روزانه خود فروخت، در حالی که فورد بیشترین وسیله نقلیه را برای ناوگان تجاری و دولتی در معرض فروش روز افزون خودروها قرار داد.

سه بخش صنعت ناوگان تجاری، تجاری، دولتی و اجاره ای، در سال ۲۰۱۴ از ۵/۷ درصد افزایش یافته است، چرا که ناوگان ها حدود ۲٫۳۶ میلیون وسیله نقلیه سبک از ۹ تولید کننده را ثبت کرده اند. فروش خودرو به طور کلی در سال ۲۰۱۴ میلادی به میزان سالانه ۱۶٫۹ میلیون دستگاه کاهش یافته است.

جنرال موتورز، که همچنین روزانه ترین وسایل نقلیه اجاره را فروخت، فروش ناوگان را ۷ اجاره ماشین  درصد افزایش داد و با ۲۴ درصد ناوگان بیش از ۲٫۹۳ میلیون دستگاه خودرو فروخته شد. جنرال موتورز فروش خود را افزایش ناوگان به افزایش تقاضا برای وانت و SUVs خود را. جیم کیین، تحلیلگر فروش GM، گفت که فروش کامیون توسط ناوگان در بخش مسکن و صنایع انرژی، به ویژه اکتشاف نفت و گاز، تقویت شده است.جنرال موتورز همچنین در ماه دسامبر اولین وانت های متوسط خود را با ۵۲۰ شورلت کلرادو و کامیون های GMC Canyon که به ناوگان می آیند، فروخت. حدود ۸۰ درصد از این کامیون ها مدل کامیون کامیون بودند، در حالی که ۲۰ درصد ترمینال LT / SLE در سطح متوسط بود. این کامیون در درجه اول به ادارات دولتی و محلی، خدمات پس از فروش و تامین کنندگان قطعات خودرو فروخته شد.فورد بیشترین میزان وسایل نقلیه تجاری و دولتی را در سال ۲۰۱۴ به عنوان بخشی از  رنت ماشین ۲٫۴۸ میلیون وسیله نقلیه فروخته فروخته است. به گفته فورد، فروش کل در مقایسه با سال ۲۰۱۳ به مراتب به دلیل به روز رسانی های لازم برای ساخت بدنه آلومینیومی F-150 2015 و کاهش ۱۵ درصدی در فروش اجاره روزانه است.کارخانه های مونتاژ Ford در کانزاس سیتی و دیربورن، میشیگان، به مدت ۱۳ هفته بسته شدند تا فورد بتواند برای ۲۰۱۵ F-150 دوباره کار کند. اریچ Merkle، یک تحلیلگر فروش فورد، گفت: فروش F-Series برای سالی یک درصد کاهش پیدا کرد.

فورد شاهد فروش روزافزون Van و در مدل ۲۰۱۵ خود است که در ماه ژوئن معرفی شد. فروش ترانزیت در ماه دسامبر به ۱۰،۰۳۰ واحد رسید که تقریبا نیمی از ۲۰،۴۴۸ ترانزیت را در سال ۲۰۱۴ به فروش رساند. فورد نیز در سال ۲۰۱۴ یک بار فروش ۴۳،۲۱۰ اجاره خودرو  کامیون کامیون Transit Connect فروخت، از جمله ۵،۰۱۲ در ماه دسامبر. ایالات متحده، قبلا گروه کرایسلر، اطلاعات دقیق را برای فروش ناوگان خود منتشر نمی کند. FCA در سال ۲۰۱۴ بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه فروخته است،که در سال ۲۰۱۳ ۱۶ درصد افزایش یافته است. FCA همچنین میزان فروش خود را از واحد کامیون رام ۲۸ درصد افزایش داده است.بخش ناوگان تجاری رشد چشمگیری در سال ۲۰۱۴ داشته است. این ۹ خودروساز ۶۱۴۸۹۶ واحد فروخته اند که از سال ۲۰۱۳ به ۵۱۴۱۹ واحد افزایش یافته است (۹٫۱ درصد). کامیونها، کامیون ها و SUV ها با افزایش ۱۳٫۸ درصدی همراه بوده اند و اتومبیل ها ۱۱٫۵ درصد کاهش یافته است.فروش ناوگان دولتی در سال ۲۰۱۴ به میزان ۳/۳۱ درصد به ۲۵۲،۶۵۷ دستگاه افزایش یافته است که به ترتیب ۲۵،۵۸۱ دستگاه خودرو افزایش یافته است. فورد فروش خود را به آژانس های دولتی با ۱۸ درصد افزایش داد. در اواسط دسامبر، GM شروع به حمل نخستین پنوماتیک شورولت تائو کرد که ممکن است برای یک سال مسطح برای GM در این بخش صورت بگیرد.بخش اجاره روزانه ۳٫۷ درصد در سال ۲۰۱۴ به ۱٫۶۲ میلیون دستگاه افزایش یافت. در سال ۲۰۱۳، ۵۸،۳۵۸ وسیله نقلیه اضافی وارد پارک های اجاره شده شدند. General Motors بخشی از فروش اجناس خود را به میزان ۲٫۴ درصد افزایش داد به دلیل فروش زیادی در سال های اخیر به Hertz Global Holdings. هرتز موافقت کرد تا در ماه دسامبر حدود ۳۵۰،۰۰۰ مدل خودرو سال ۲۰۱۵ را از جمله وسایل نقلیه GM خریداری کند. هرتز قصد خود را در ثبت نام ۱۴ نوامبر اعلام کرد.در همین حال، فورد گفت که فروش اجاره آن، تصمیم گیری آگاهانه برای تأکید بر این بخش برای حفاظت از ارزش های باقی مانده است، Merkle گفت. گفت: “ما در حال عقب رفتن به عنوان اجاره روزانه ما در سال ۲۰۱۴ بود. “این به سادگی است زیرا ما می خواهیم در زمینه های سودآور کسب و کار ما تمرکز کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.