اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

برنامه اجاره ماشین آلامو

برنامه اجاره ماشین آلامو

اجاره اتومبیل آلامو آن را سریع تر و آسان تر برای اعضای کرایه ماشین ترجیح داده شده، برنامه وفاداری خود را به استفاده از پاداش است.


اکنون امتیازهای آلامو برنامه را می توان برای روزهای اجاره ای که از 700 امتیاز بدون هیچ تاریخ خاموشی استفاده می شود، استفاده می کنند. به گفته شرکت، لوازم جانبی مانند دستگاه های جی پی اس و صندلی های ایمنی کودک اکنون برای 250 امتیاز در روز در دسترس هستند.

علاوه بر این، اعضا به طور خودکار حداقل 100 امتیاز آلامو رنت ماشین امتیاز را در هر اجاره کسب خواهند کرد. اعضای یک دلار برای هر دلار صرف اجاره و امتیاز دوگانه برای هر دلار صرف لوازم جانبی ادامه خواهند داد.

اسکات دایور، معاون اجرایی و افسر بازاریابی، آلامو، گفت: “ما می دانیم که مسافران در اجاره اتومبیل انتخابی دارند، بنابراین ما از مشتریان وفادار خود قدردانی می کنیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از طریق کسب پاداش کسب و کار خود ادامه می دهند.” . “ما بخش واکنش وفاداری آلامو را در پاسخ به نظرات و پیشنهادات مشتریان خود افزایش داده ایم و معتقدیم که برنامه ای با ارزش تر و رضایت بخش تر به دست آورده ایم.”

آلامو کاربران پیشنهادی می توانند برنامه تلفن را در دستگاه های iOS و Android دانلود کنید. سفرآلامو آزاد است اجاره خودرو برای پیوستن و برای ساکنان ایالات متحده، کانادا، پورتوریکو و جزایر ویرجین آمریکا باز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.