اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

قانون آسیب اجاره ماشین عروس

صنعت اجاره اتومبیل در اختیار ابزار کمی شناخته شده و کم مصرف برای به اجاره ماشین عروس  حداکثر رساندن بهبود خسارت است: “قانون مقررات وثیقه”. در حالی که اغلب در مورد آسیب های جسمی مورد بحث قرار می گیرد، قانون منبع وثیقه، برنامه های دیگری نیز دارد. در حقیقت، دادگاه به طور منظم از قانون منبع وثیقه در ادعاهای خسارت مالایی پیروی می کند.

قانون منبع ثروت برای اولین بار در سال ۱۸۵۴ توسط دادگاه عالی ایالات متحده به تصویب رسید.  اجاره خودرو نام قانون از یک مورد ۱۸۷۰ بدست می آید که در آن یک خط مشی بیمه شاکی به عنوان وثیقه استفاده از قانون منبع وثیقه در بازیابی آسیب اجاره اتومبیلاستفاده از قانون منبع وثیقه در بازیابی آسیب اجاره اتومبیلاستفاده از قانون منبع وثیقه در بازیابی آسیب اجاره اتومبیلدر برابر متهمان مورد استفاده قرار می گرفت و تنها توسط شاکی و به هزینه او تهیه شد و به تهیه آن متهم به هیچ وجه مشارکت. ”

این قانون بیان می کند: “پرداخت های انجام شده یا مزایای اعطا شده به طرف زخمی شدن از منابع دیگر به عهده مسئولیت رسیدگی به خسارت نمی باشد، گرچه تمام یا بخشی از آسیب هایی را که مسئولین خسارت می گیرند، پوشش می دهند.” (اصلاحیه [۲d] § ۹۲۰A و اصلاحیه [۳d] از توهین § ۹۲۰A)

در اینجا ترجمه ناقص است: کسی که به آسیب رساندن یکی از اتومبیل های شما می رنت ماشین تواند از تخفیف، نوشتن یا اندازه ناوگان خود برای کاهش مسئولیت خود در برابر خسارت استفاده نکند.

با توجه به بهبود آسیب فیزیکی شما، مگر اینکه قوانین کشور شما مورد نیاز دیگر باشد (یا شما در قرارداد اجاره ای که برای اجاره کنندگان شما به نفع شما است،) مجبور نیستید تخفیف تعمیر کنید. شما می توانید از افرادی که مسئول نقض وسیله نقلیه خود را به پرداخت تخفیف خرده فروشی کامل می پردازند، حتی اگر خودرو خود را تعمیر و یا اصلا تعمیر نکنید.

به همین ترتیب، اگر پوشش بیمه ای خود را که برای از دست دادن شما هزینه می کند، از بیمه خود استفاده نکنید یا شخص ثالثی که در آن زندگی می کنید، مجاز به استفاده از بیمه خود نباشید.

برای از دست دادن استفاده، قانون منبع وثیقه دوباره به نفع شما عمل می کند. هنگامی  اجاره ماشین که یک شرکت بیمه می گوید که برای از دست دادن استفاده مجبور نیست، زیرا شما از وسایل نقلیه دیگر برای اجاره استفاده می کنید، شرکت بیمه اشتباه است. شما وسیله نقلیه را برای مقاصد مختلف بدست می آورید و اهداف خود را دارند. اگر هیچ وسیله نقلیه نشسته در حالت خاموش وجود دارد، اجاره کننده (یا خسارت دهنده) آنها را خریداری نمی کند، بنابراین او از مزایای این خودروها برخوردار نیست – شما انجام می دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.