اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اجاره خودرو برای راه اندازی فاز جدید اجاره

اجاره خودرو برای راه اندازی فاز جدید اجاره

 

 

اتوبوسرانی سفرالامو و کامیون ، گسترش خود را با محل جدیدی در فرودگاه  خاتمه می دهد. این امکانات جدید در تاریخ 1 فوریه باز خواهد شد

 

اجاره خودرو

 

، مدیر کل سفرآلامو گفت: “این یک زمان هیجان انگیز برای اجاره خودرو است.” اولین مکان در فرودگاه برای ما و رشد مداوم ما قطعا ما را یکی از بزرگترین شرکت های اجاره مستقل خانوادگی استرالیا دانست. ”

این شرکت می گوید: اجاره ماشین  به هشت مکان متعلق به شرکت ها و دو مجوز افزایش یافته است. در سال 2016، مکان های جدیدی نیز در نیوکاسل و کانبرا و در شاخه های موجود خود در ملبورن مشاهده خواهد شد – با یک سوپرست جدید که تا پایان ماه ژانویه و سرویس رنت ماشین  فرودگاه باز خواهد شد.

به گفته این شرکت، قصد دارد تا حداقل شش شعبه و وابسته های دیگر ا را باز کند. در حال حاضر در حال حاضر بیش از 2،000 وسیله نقلیه را در سطح ملی حمل می کند.

اطلس ماشین و کامیون اجاره یک خانواده متعلق به کسب و کار است که دارای 25 سال تجربه در بازار است.

براساس گزارش انجمن حقوقی، یک دستیار اداری در شرکت Rent-A-Car در U.K.، مبلغ 1000 پوند برای فروش سوابق مشتریان جریمه شد. سندی ناگرا تقریبا 28،000 سوابق مشتریان را برای 5000 پوند فروخت.

طبق گزارش، نیز توسط دادگاه دستور داد که 100 پوند به عنوان یک قربانی اضافه و 864.40 پوند هزینه های پیگرد داد.

نگرا مسئول پردازش اطلاعات مشتریان است که به شرکت کرایه خودرو از شرکت بیمه ارسال شده است. بعد از اینکه سیستم های آن را به تعداد زیادی از پرونده های مشتری نشان داد، دفتر سازمانی با دفتر کمیسر اطلاعات تماس گرفت، بسیاری از او انتظار داشت که پردازش شوند.

ناگربا مجازات اخذ، افشا و فروش اطلاعات شخصی را مجازات کرد. بر طبق گزارش، این ماده به موجب بخش 55 قانون حفاظت از اطلاعات یک جرم جنایی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.