اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اجاره ماشین سفرآلامو در عمان

اجاره ماشین سفرآلامو در عمان

سیتز اجاره یک خودرو، خودروی عربستان را به عنوان شریک حقوقی خود در عمان را منعقد کرده است. اتومبیل سعودی در حال حاضر به عنوان Sixt عمان عمل می کند.

اجاره خودرو ، مدیر عامل شرکت اجاره  ماشین می گوید: “ما خوشحال هستیم که به عنوان سندی در کشور رایزنی می شود.” “این نشان دهنده چشم انداز شرکت و جهت ما در حال رفتن است. این دستاورد غرور بسیار زیاد است.”

مرکز اصلی اجاره ماشین عروس عمان در آل سعید پلازا در قرآن واقع شده است. سایر شاخه ها عبارتند از: سالالاه، نیوزا، دوقم و فرودگاه بین المللی مسقط در فاز اول. این شرکت قصد دارد تا تمام 44 کانون مسافرتی در سراسر عمان را گسترش دهد.

اجاره خودرو

رودیگر پروسک، رییس جمهور معاون رئیس جمهور ارشد اجاره خودرو ، گفت: “خاورمیانه یک منطقه بسیار مهم برای تجارت و صنعت است.” “خدمات با کیفیت بالا Sixt در منطقه بسیار محبوب هستند و سریع رشد می کنند. با مسافرتی، ما یک شریک جدید در عمان داریم که تجربه بیش از 20 سال خدمات تحرک در بازار دارد. این شرکت شبکه ای از ایستگاه های خود را در منطقه گسترش می دهد و تقریبا تمام سلطان ها را در آینده نیز پوشش خواهد داد. ”

کرایه ماشین ، رئیس ماشین های عربستان سعودی، گفت: “با اجاره اتومبیل توجه به این مشارکت، ما قادر خواهیم بود تا مشتریان تجاری و مسافران خصوصی، محصولات کارآمد و کیفیت خدمات بهتر را برای مشتریان خود ارائه دهیم.” “ما همچنین قادر خواهیم بود که مجموعه مشتریان خود را نه تنها بر اساس قیمت های رقابتی، بلکه همچنین با پشتیبانی از برند جهانی به عنوان رنت ماشین توسعه دهیم. ما از این مشارکت افتخار می کنیم. “

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.