اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

شرکت های وابسته به رنت ماشین

شرکت های وابسته به رنت ماشین

سفرآلامو علاوه بر 100 محل وابسته در دو ماهه آخر 2015 اعلام کرده است.

در سفرآلامو،  مکان هایی را یافت. به گفته این شرکت،اجاره ماشین  در حال حاضر خدمات خود را در آندورا، فرانسه، یونان، ایسلند، ایتالیا، ایرلند، مراکش، پرتغال، پراگ و اسپانیا ارائه می دهد.

، مدیر فروش سیستم ، گفت: “ما از افزودن اپراتورها برای نشان دادن نام تجاری و ارائه خدمات به مشتریان خود در این مقصد خوشحال هستیم.” “2015 علاوه بر 160 محل جدید برای سیستم اجاره خودرو نیز مشاهده کرد. برند ما، پلتفرم فناوری و روابط همکاران یک انتخاب بسیار عالی برای شرکت های مستقل است که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود هستند.”

این شرکت وابسته به متشکل از بیش از 350 مکان مستقل رنت خودرو  و مستقل در بیش از 40 کشور است

جنرال موتورز و اعلام کرده اند که یک اتحاد طولانی مدت برای ایجاد یک شبکه یکپارچه از وسایل نقلیه مستقل بر روی تقاضا در ایالات متحده است.

طبق گفته ، 500 میلیون دلار در سرمایه گذاری کرایه ماشین خواهد کرد تا به کمپانی ادامه دهد.

علاوه بر این، صندلی در هیئت مدیره نگه می دارد.

 رئیس جمهور ، گفت: “ما آینده تحرک شخصی را به عنوان متصل، بدون درز و مستقل می بینیم.” “با همکاری ، ما معتقدیم که ما می توانیم این دیدگاه را سریعتر به اجرا در آوریم.”

جان زیمر، رییس و بنیانگذار ، گفت: “کار با ، ادامه خواهد داد تا تجربه های حمل و نقل جدیدی را که تغییرات مثبتی را در زندگی روزانه ما به وجود آورده است باز کنند.” “با همدیگر، با تعریف مالکیت سنتی خودرو، آینده ای بهتر را ساختیم.”

طبق گفته ، عناصر کلیدی این اتحاد عبارتند از:

شبکه مستقل بر اساس تقاضا: توسعه مشترک یک شبکه از وسایل نقلیه مستقل به صورت مستقل، دانش GM از تکنولوژی مستقل و قابلیت را در ارائه انتخاب گسترده ای از خدمات به اشتراک گذاری سوار می کند.
هاب اجاره: بلافاصله، از طریق مراکز اجاره ای در شهرهای مختلف ایالات متحده به عنوان یک ترجیح دهنده وسایل نقلیه کوتاه مدت برای رانندگان تبدیل خواهد شد.
: رانندگان و مشتریان دسترسی به نمونه کارها خودرو و خدمات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.