اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

نرخ اجاره بسیار پایین ماشین

نرخ اجاره بسیار پایین ماشین

 

سفرآلامو بهار سال 2015 به طور میانگین قیمت یک اجاره ماشین  در تمام کشورهای سفرآلاموو وسایل نقلیه را به قیمت 200 دلار در هفته به قیمت 27 دلار در سفرآلامومی پردازد. مسافران Uسفرآلامو.S. در سفرآلامو، یک ماشین اجاره ای کوچک 300 دلار در هفته، هر چند در ایرلند که نرخ هفتگی فقط 100 دلار است، دستور می دهد.

سفرآلامومی گوید: با توجه به قیمت های بالای سوخت و خیابان های کوچک، حدود 50 درصد از ناوگان اجاره اتومبیل سفرآلامودر اقتصاد و بخش های “مینی” است،کرایه ماشین  یکی دیگر از عوامل کاهش قیمت ها.

گسترش هواپیماهای بدون سرنشین سفرآلامومانند  فرصت های بیشتری برای سفرهای طولانی در آخر هفته را ایجاد کرده است، اما همچنان بازار اجاره بدون سرنشین را نیز پرورش داده است. “تخفیف عمیق” مارک های اجاره اتومبیل به تناسب افزایش یافته است – Goldcar دارای ناوگان در اسپانیا است که رقبا سفرآلامو – و به دنبال رشد در سطح بین المللی است.

سفرآلامو، صاحب سفرآلامو.com، یک پورتال اجاره خودرو مسافرتی که سفرآلاموها را به سفر می کند، می گوید: “افرادی که اجاره های کوتاه تر را رزرو می کنند نسبت به استفاده آنها کمتر است”. “وقتی ما 25 سال پیش شروع کردیم، کسب و کار ما یک ماشین را برای دو تا سه هفته اجاره کردیم. اکنون برخی از افراد برای تعطیلات آخر هفته می روند. “تور بزرگ” واقعا از بین رفته است. امروز ما در مورد مناطق و کشورهای مختلف تمرکز داریم. “

از آنجا که تقریبا نزدیکی دلار با یورو، گردشگری ورودی ازسفرآلامو رنت ماشین به سرعت رشد می کند، خودروی سفرآلامو گزارش می دهد که رزرو های پیشرفته به دو رقمی می رسند. سفرآلامومی گوید در یک اقتصاد بد اقتصاد سفرآلامو، سفرآلاموها نه روز در سفرآلاموصرف می کنند. در اقتصاد امروز، آنها به مدت 10 روز به مسافرت می روند و یک کلاس ماشین را می گذرانند.

 

رنت ماشین

 

سفرآلامومی گوید: “کسب و کار ما برای سفرآلاموهایی که به اروپا سفر می کنند، خاویار است و کسب و کار ما بین اروپا پاپ کورن است.”

کوه معتقد است که تقسیم دلار-یورو ممکن است فشار بیشتری بر قیمت ها بگذارد نه اینکه آنها را ثابت کند. او می گوید: “سفرآلاموبزرگتر سعی خواهد کرد تا بر روی سطح ورودی حق بیمه نگه داشته شود.” “اما بازار توده ای، تامین کنندگان پایین تر همواره سعی می کنند بر قیمت رقابت کنند.”

در حالی که سفرآلامودارای سطوح قابل توجهی بالاتر از رزروهای پیش پرداخت شده از ایالات متحده است – رزروهای پیش پرداخت شده در وب سایتهای مارکدار در اروپا از 50٪ تا 60٪ – میزان پیش پرداخت نیز توسط کارگزاران هدایت می شود.

کارگزاران از 20 تا 70 درصد رزرو های اروپایی بسته به نوع کشور استفاده می شود و این رزرو ها به طور پیش پرداخت شده است. براساس برنارد لافران از سفرآلاموایرلند، در ایرلند، حدود 70 درصد از معاملات مبادله پیش پرداخت شده است. سفرآلامومی گوید: “پیش پرداخت چنان رقابتی است که قیمت ها به حداقل برسد و اجاره دهندگان پس از پرداخت” اضافی “در هنگام ورود،” لوقان می گوید.

خالدی برآورد می کند که با نرخ اجاره بسیار پایین، شرکت های اجاره اتومبیل در سفرآلامو70 درصد از سود خود را از هزینه های اضافی دریافت می کنند. او می گوید: “شما می توانید 100 دلار اضافی را برای اجاره 10 دلار صرف کنید.”
انجام کسب و کار

سفرآلاموها باید با مالیات های بالا مقابله کنند – مالیات خرده فروشی استاندارد در منطقه یورو از 4 سال پیش به 19٪ به 21٪ رسیده است و امروز به 23٪ تا 25٪ رسیده است و بسیاری از سیاست های محلی که مانع عملیات و گاهی اوقات به سوء استفاده از خدمات مشتری می شود.

اجاره دهندگان در ایتالیا باید از تخفیف خسارت برخورد (سفرآلامو) خرید کنند. این امر با کم هزینه قابل انجام است و شرکت های اجاره ای محصولات بیمه را برای پوشش این شکاف عرضه می کنند. در سفرآلامو، شرکت های اجاره ای مجاز به اخذ مجوز برای افراد مسن تر از 75 سال هستند.

سفرآلامودر سال 2012 تمام اتومبیل ها را شامل اجاره ها برای حمل کیت های نفسگیر در سال 2012 مورد نیاز بود. این قانون در مدت کوتاهی به حالت تعلیق درآمده بود. هنگامی که آلمان لاستیک های زمستانی را اجباری کرد، شرکت های اجاره ابتدا هزینه را به مصرف کننده منتقل کردند؛ آنها دیگر نیستند

دوربین های ترافیکی در سراسر اروپا تبدیل شده اند. “ما یک سال در مورد بلیط های ترافیکی استفاده می کردیم؛ در حال حاضر ما یک زن و شوهر در هر هفته دریافت، “سفرآلامومی گوید. “شرکت های اجاره ای غرق شده اند.”

شرکت های اجاره ای با تغییر اطلاعات نامزدی به اختیارات خرید بلیط، هزینه های اداری را به اشخاص اجاره ای، گاهی شش ماه بعد، متهم می کنند. سپس تا شش ماه پس از آن، مستأجر یک بیانیه جداگانه دریافت می کند که از اختیارات خرید بلیط خارج از کشور برای تخلف است.

مشکل دیگر این است که “مناطق زیست محیطی” مانند کسانی که درسفرآلامو هستند. سفرآلامومی گوید “بدنام است.” “اگر شما برچسب مناسب نداشته باشید، هر زمانی که در داخل و خارج از منطقه رانندگی می کنید، یک بلیط از یک دوربین دریافت خواهید کرد.”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.