اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اجاره خودرو از شرکت معتبر

اجاره خودرو از شرکت معتبر

اجاره خودرو از شرکت معتبر اجاره خودرو پارسی محل جدیدی را در رنت ماشین واقع در ایالت کرایه ماشین مکزیک افتتاح کرده است.

این شهر به ایستگاه اتوبوس و فرودگاه بین المللی اجاره خودرو در تهران مجهز است. در ماه ژانویه، پروازهای مستقیم به مکزیکو سیتی، گوادالاخارا، مونتری، کانکون، تولکا، ویلاهرموسا، اواسکا و مرییدا وجود دارد.

اجاره خودرو از شرکت معتبر “بسیاری از مشتریان از سفرهای جاده ای در سراسر جنوب شرقی مکزیک از اجاره خودرو ارزان لذت می برند و این امکانات جدید ما را قادر می سازد که این تقاضای خاص را برآورده سازیم، بنابراین مشتریان می توانند از توکسلا به مریادا یا حتی به کانکون و بالعکس رانندگی کنند”، جوردی ریورو، مدیر اصلی افسر

کرایه خودرو

خاویر گارسیا، افسر ارشد توسعه کسب و کار مکزیک، با استفاده از این مکان جدید، مسیر مایا در حال حاضر کامل است. “مشتریان ما قادر خواهند بود از به سفر کنند، از مکان های مختلف مانند رنت خودرو در راه سفر کنند.”

کرایه خودرو ارائه دهنده نرم افزار اجاره اتومبیل ، یک پردازش پردازش پرداخت را در نرم افزار خود راه اندازی کرده است.

کاربران اکنون می توانند اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنند یا از خواننده کارت استفاده کنند تا زمینه های نرم افزار را پر کنند.

اجاره خودرو از شرکت معتبر به گفته این شرکت، با استفاده از این ویژگی جدید، شرکت های اجاره اتومبیل می توانند پرداخت های اجاره ها و سپرده ها را قبول کنند. دیگر روش های پرداخت نیز می تواند به نرم افزار اضافه شود.

اجاره خودرو بدون راننده

براساس گزارش اجاره خودرو بدون راننده این خودرو با صرفه جویی در خودرو، تورهای توریستی خود را در امارات متحده عربی برای ارائه خدمات راحت و شخصی به مشتریان اجاره ارائه می دهد.

اجاره خودرو از شرکت معتبر مدیر کل، به اجاره خودرو گفت: “ما بسیار افتخار می کنیم که مفهوم سالن های اجاره اتومبیل در منطقه را پیشگام بگذاریم.” هدف ما ارائه تجربه نهایی خودرو برای مشتریان ما است. در حالی که در سالن، آنها می توانند با محیط آرام خود آرام شوند، در مورد گزینه های مختلف اجاره ای که با استفاده از صرفه جویی بیش از یک فنجان قهوه توسط کارشناسان ما ارائه شده است، و همچنین از دسترسی رایگان لذت ببرید. ما امیدواریم که این مفهوم را به شاخه های بزرگتر ما بسپاریم و قصد داریم سه سال دیگر را در این سال برگزار کنیم. “

این گزارش برای نخستین شاخه ای به نام در شعبه اجاره ماشین در دبی افتتاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.