اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ماشین را کامل می کند

اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ماشین را کامل می کند. به طور رسمی قرارداد همکاری طولانی مدت را با اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کند، یک شرکت خودروی اجارهای مستقر در آمریکای جنوبی، تحت تایید مقامات ضد تراست کشور رنت ماشین ارزان در تهران ، وارد کرده است.

هرتز به عنوان بخشی از توافقنامه که ابتدا در تاریخ ۵ دسمبر سال ۲۰۱۶ اعلام شد، اکنون فروش اجاره اتومبیل و بروز اجاره اتومبیل خود را به اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کندمتوقف کرده است.

هر دو شرکت وارد قرارداد همکاری و همکاری با نام تجاری شده اند تا رابطه فعلی  رنت خودرو ارزان درتهران خود را کنترل کنند. به گفته هرتز، اتحاد نیز شامل تبادل دانش و دانش در زمینه فن آوری، خدمات به مشتری و برتری عملیاتی خواهد شد.

تحت قرارداد همکاری و ارجاع، مشتریان اجاره خودرو پارسی فروش عملیات  اجاره ماشین را کامل می کنددر خارج از آمریکای جنوبی به کانال رزرو هرتز مراجعه می کنند. هرتز در بازارهای انتخابی، از جمله ایالات متحده آمریکا، انتظار دارد که مارک اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کندرا در مکان های اصلی فرودگاه نشان دهد که به بازدید کنندگان از برزیل خدمت می کنند.

به همین ترتیب، مشتریان Hertz که به برزیل سفر می کنند، به اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کندمعرفی می شوند، با نام تجاری اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کند  اجاره خودرو ارزان درتهران در بسیاری از مکان ها، دسترسی به شبکه گسترده ای از مکان ها و ناوگان وسیع خودرویی پیش از هرتز برزیل را ارائه می دهند.

قیمت خرید عملیات هرتز برزیل که شامل اجاره اتومبیل و وسایل نقلیه اجاره می شود، در حدود ۳۶۰ میلیون دلار بسته شده است – با توجه به تنظیمات پس از بسته شدن، نتیجه گیری ممیزی مالی.

کاترین وارینیلو، رییس و مدیر عامل شرکت هرتز می گوید: “ما افتخار می کنیم که با اجاره ماشین در تهران همکاری داشته باشیم، که با آن مقادیر مشابهی از نوآوری ها و برتری های مشتریان را به اشتراک می گذاریم.” این توافق، دو مارک برجسته و یک محصول پیشرفته و خدماتی را برای مشتریان مربوطه ما به عنوان آنها سفر جهان است. ”

یوجینویو ماتار، مدیر عامل شرکت Localiza گفت: “ما بسیار با انگیزه آغاز این همکاری استراتژیک درازمدت است که نشان دهنده یک نقطه عطف جدید برای توسعه بخش است.” مشتریان هر دو شرکت خدمات نوآورانه، حضور و راه حل ها را ارائه خواهند داد برای تسهیل تحرک و بهبود تجربه خود در مورد اجاره اتومبیل و اجاره وسایل نقلیه. “

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.