اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

کاربران اجاره ماشین سفرآلامو

طرفداران Lyft، طرفداران Taco Bell می توانند به طور رسمی توقف Taco Bell را به سوار Lyft خود اضافه کنند.

Taco Mode یک گزینه در برنامه برای مسافران کاربران اجاره ماشین سفرآلامو است، آنها را به تجربه نهایی Taco Bell از جمله swag، منو سفارشی در خودرو، ماشین fake-out taco-themed و Doritos Locos Taco رایگان زمانی که شما “سوار” Taco Bell در راه مقصد بعدی خود.

“ما متوجه شدیم که برای هر فردی که از اجاره خودرو راننده کاربران اجاره ماشین سفرآلامو خواسته است تا یک تپه را در Taco Bell بگذراند – و ما بسیاری را دیده ایم – احتمالا کسانی هستند که مطمئن نیستند که این امکان وجود دارد،” ماریسا تالبرگ، رئیس افسر بازاریابی، Taco Bell Corp. “با ظهور این همکاری فوق العاده با Lyft، ما هر گونه عدم قطعیت طولانی را پاک می کنیم و توانایی” سوار شدن “را در Taco Mode جشن می گیریم.”

 اجاره ماشین سفرآلامو


آزمون Taco Mode از 27 تا 29 ژوئیه و اوت رنت ماشین تا 2017 در شهرستان اورنج آغاز خواهد شد. مسافرانی که از ساعت 9 بعد از ظهر به منزل می روند. و 2 ساعت صبحانه PST در ناحیه تعیین شده، توانایی انتخاب حالت Taco در حالت Lyft Mode خود را دارند. Taco Bell و Lyft قصد دارد تا پایان سال Taco Mode را به بازار های اضافی توسعه دهد و در سال 2018 در سراسر کشور عرضه شود.

ملیسا واترز، رئیس بازاریابی کاربران اجاره ماشین سفرآلامو گفت: “ما لذت بردن از تجارب جدید برای مسافرانمان را برای زندگی به ارمغان می آوریم و Taco Mode کرایه ماشین  به آنها اجازه می دهد شب را به نحوی که قبلا انجام نشده است، ادامه دهیم.” “ما دو مورد از فعالیت های مورد علاقه ی خود را برای مسافران ترکیب می کنیم – شب با دوستان و لذت بردن از Taco Bell – که به این معنی است که حتی بیشتر از شب به عشق وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.