اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

اخبار فیلم و سریال انیمه

جدید ترین خبر های سینمایی و انیمه فیلم و سریال

سفرآلامو ارائه دهنده خدمات اجاره ای برای شرکت هواپیمایی

سفرآلامو ارائه دهنده خدمات اجاره ای برای شرکت هواپیمایی

 

 

سفرآلامو ، یک شرکت تابعه  و عضو شبکه جهانی اجاره ماشین  خطوط ، یک توافقنامه مشارکت جدید را اعلام کرده اند.

به عنوان بخشی از توافق چند ساله،  به نام شرکای  برای برنامه وفاداری شرکت هواپیمایی  شناخته شده است. به گفته شرکت، کاربران اکنون می توانند در اجاره های و در سراسر جهان صرفه جویی کنند و در صورت تخلیه وسیله نقلیه Avis یا به مبلغ 100 مایل در روز دست یابند.

استفن رایت، معاون ارشد فروش و بازاریابی رنت ماشین  برای آمریکای لاتین / آسیا و اقیانوسیه، گفت: “در سراسر آمریکای لاتین به خوبی تاسیس شده و بسیار محترم است.” “ما بسیار خوشحالیم که با  همکاری داشته باشیم و مشتریان خود را به خدمات برتر و ارزش عالی بودجه معرفی کنیم، در حالی که اعضای را به خاطر کسب و کار خود در اختیار می گذاریم. این مشارکت جدید به ما کمک می کند که اجاره های افزایشی را در سراسر منطقه تولید کنیم.

 

اجاره خودرو

 

علاوه بر این، Avis و بودجه، محصولات، خدمات و پیشنهادات کرایه ماشین  صرفه جویی در کانال های بازاریابی برای اعضای ، از جمله ایمیل، اظهارات الکترونیکی، مجله پرواز در هواپیما و آنلاین، را ارتقا خواهد داد.

راس هنکلی، معاون رئیس جمهور وفادار، ، گفت: “ما خوشحالیم که و بودجه را به عنوان شرکای برنامه اضافه کنیم.” “با توجه به پوشش جهانی و خدمات عالی، اعضای ما تجربه های اجاره ای عالی را تجربه خواهند کرد.”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.